Hmmm...ja, jeg har sq lavet gode ting på en AMEK Angela. Den kan godt ha' tendens til give alting en sådan lidt vattet hviskende top men lyder i øvrigt fint. De to første skiver med mit band, Pangea, blev lavet på en Angela og vi fik de vildeste anmeldelser på dem i bl.a. Japan hvor en del af bedømmelsen meget ofte går på den tekniske side af sagen også.
Jeg vil så sige at jeg kun har hørt en test af ADA8000 og den kumulerede effekt af 5, 10, 15 og 20 gange re-entry, men i den lå den forbavsende tæt på ADI-8 Pro performance og slet ikke nede i bunden ved Digi001 og Fostex VC-8. Det er desværre tre stk. Fostex VC-8 jeg har siddende, men med tanke på hvad jeg kan få ud af disse de-ringeste-på-markedet-konvertere så synes jeg roligt man kan overveje Behringerne som en seriøs spiller på et marked hvor man ellers hurtigt kan få lov at slippe boxen for godt grej.
Lene Riebau - Eternity (Link Fjernet)Hele dette mix er lavet analogt. Udover at en pæn del af det er tracket gennem Fostex VC-8 (ikke bassen, som er indspillet af en kendt Italiensk bassist i hans eget studie i Italien) så er alt splittet ud gennem 24 Fostex konvertere og ud på pulten og mixet sendt tilbage gennem Fostex konvertere igen ind i computeren.
(Mixet er ikke valgt fordi det stikker ud som specielt vellydende. Det er bare det første jeg lige skulle ha' af vejen fordi det var svært at "knække". Der er andet og mere mums på den skive. )Det antal gange jeg kører ud og ind af konvertere under en produktion var ikke nok til at der var nævneværdig forskel på ADI-8 Pro og ADA8000 i den test af kumuleret effekt vi lavede.
Mine næste konvertere bliver stensikkert ADA8000. Jeg skal også bruge 3 konvertere for at få 24 in/out og så er der oven i købet voldsomt mange penge sparet.....som skal bruges på mere outboard!! MERE OUTBOARD!!! :twisted: