Author Topic: G1176 weeekend  (Read 33921 times)

Offline Uncite

• Global Moderator
  • mikroposter
  • Tinman
    • Daytrippermusic
G1176 weeekend
« Reply #30 on: June 18, 2008, 08:29:25 AM »
Puha, det bliver godtnok presset hvis der skal nå's at indkøbes stumper...
Jeg tror godt jeg kan den weekend, og vil også gerne hjælpe med at finde stumper, men jeg tager på ferie i 3 uger nu, og jeg kan ikke rigtig nå at gøre så meget inden...

Men rigtig godt initiativ ellers, tror bare det bliver for presset med tid...
2x G-SSL, 1 G-Eqp1A og 1 dual LA-4 +en G1176 der "bare" lige skal samles :c)

Offline Anker Rose Skov

• picoposter
G1176 weeekend
« Reply #31 on: June 18, 2008, 09:12:19 AM »
Ok og øv hvis folk ikke kan, men sådan er det jo nok som regl i ferie-tider.

Selvfølgelig kan det rykkes til en anden weekend - det vigtigste er at vi nu har et sted at være, og så er det vel bare at finde en passende weekend?!

Lige et tillægsspørgsmål. Jeg har scoret et "gammelt" print (med de fleste komponenter loddet på) til en 1176´er (den der brummer) og vil godt vide om det er de samme komponenter der sidder på det "gamle" såvel som det nye print (Jeg har ikke fået printet endnu, så jeg ved ikke umiddelbart hvad der sidder på det.) - (Og brummer den altid?)

Jeg har kigget rundt på diverse danske og udenlanske fora, men har ikke den store forstand på selve komponenterne (endnu), så jeg kan ikke lige gennemskue om de er ens. Kan jeg f.eks. bare følge 1176 vejledninger på Gyraf.dk?

Parantes slut  :D

Anker
Det er bedre at komme galt afsted - end slet ikke komme afsted!

Offline Dex

• picoposter
G1176 weeekend
« Reply #32 on: July 07, 2008, 02:20:40 AM »
Jeg er klar.

Bliver fedt at komme i skole igen :) he
1 stk GSSL, men stadig DIY Grøn. Må loddekolben være med mig.

Offline Clairaudience

• picoposter
    • http://www.balticrecording.dk/
G1176 weeekend
« Reply #33 on: July 07, 2008, 09:38:57 AM »
Jeg er også med på en 1176...

Count me in!  :D
This is my Fairman TSC. There are many like it but this one is mine. My Fairman TSC is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my Fairman TSC is useless. Without my Fairman TSC I am useless. Amen.

Offline zakkwylde13

• picoposter
G1176 weeekend
« Reply #34 on: July 07, 2008, 07:31:05 PM »
Jeg også klar på en 1176, Count me in!

Offline sheep_production

• nanoposter
G1176 weeekend
« Reply #35 on: July 09, 2008, 10:55:44 AM »
jeg er med på en 1176

Offline Kasper.

• picoposter
G1176 weeekend
« Reply #36 on: July 09, 2008, 11:32:12 AM »
Jeg er helt ny i det her, og ville gerne, men jeg tror ikke jeg kan nå at få delene hjem inden da  :(

Offline the19thbear

• picoposter
G1176 weeekend
« Reply #37 on: July 14, 2008, 09:18:22 AM »
det lyder spændende!

når der bliver fundet en dato, tror jeg at jeg er frisk! ( bare det ikke er den første uge i august :D )

... så hvis jeg har forstået det her koncept rigtigt, medbringer man kun selv værktøj og ca 2000kr?  ( og self. penge til mad/forplejning..)
altså, man skal ikke købe stumper/print selv?

er det rigtigt?

tak! :D

Offline Tom J

• picoposter
G1176 weeekend
« Reply #38 on: July 21, 2008, 11:46:22 PM »
Hvordan ser det ud med tilmelding? Jeg vil mægtigt gerne være med på denne... har ikke samlet lydustyr før, men er ikke helt grøn med lodning på print.

Er datoen sat på næste weekend endnu`? Er der flere pladser???

T

Offline Anker Rose Skov

• picoposter
G1176 weeekend
« Reply #39 on: July 22, 2008, 08:14:35 AM »
Der bliver ikke nogen 1176-weekend i denne omgang. Der var ikke nok tilmeldinger til arrangementet. Tror folk har holdt ferie og desuden var der et andet  byggearrangement i juni måned som har optaget folk, og måske deres økonomi.

Jeg gik selv i gang med en 1176´er og hvis du har mod på det kan jeg sende dig "min opskrift". Jeg har skrevet ned og noteret hvordan og hvorledes jeg har arbejdet mig frem i projektet undervejs så newbies, som jeg selv er, lettere kan finde hoved og hale i hvad man skal gøre. Især sådan noget med bestillinger af dele forskellige steder (når man ikke har et firma) og ikke mindst de smådele som afstandsstykker, ledninger, bolte osv. som der ikke står mål og benævnelser på som man også skal have bestilt. Jeg vil heller ikke undlade at nævne huller i kassen som et af de problemer jeg står i nu. Shit mand!

Det skal lige siges at jeg ikke er færdig endnu, men du kan få min liste som den ser ud nu, og så kan jeg sende dig den færdige, når/hvis jeg nogensinde bliver færdig  :D .

Hvis du bor i Kbh eller omegn, så kan vi også sparre lidt undervejs og du er velkommen til at kontakte mig hvis du skal se mit projekt - og hvor langt jeg er kommet.

Sidst, men ikke mindst, vil jeg ikke undlade at nævne at jeg går at pønser på en ny byggeweekend i efterårsferien igen, hvor folk måske er klar igen. Ved dog ikke hvad der skal bygges - og om jeg egentlig selv har råd. Men byggeweekend det skal der sgu være  :D  -Det har sgu været lidt dyrt at starte fra scratch med indkøb af ALT (nærmest).

Anker

Offline Tom J

• picoposter
G1176 weeekend
« Reply #40 on: July 22, 2008, 09:27:55 AM »
fedtfedtfedt! jeg er tilbage i kbh om et par dage og så går jeg i krig med en ssl. hvis alt går vel er jeg klar til en 1176 om et par uger. Så vil jeg rigtig gerne ta' en kigger.
Vi snakkes,
T

Offline Lasselakken

• mikroposter
G1176 weeekend
« Reply #41 on: July 22, 2008, 10:58:13 AM »
Quote from: "Anker Rose Skov"
Jeg gik selv i gang med en 1176´er og hvis du har mod på det kan jeg sende dig "min opskrift". Jeg har skrevet ned og noteret hvordan og hvorledes jeg har arbejdet mig frem i projektet undervejs så newbies, som jeg selv er, lettere kan finde hoved og hale i hvad man skal gøre. Især sådan noget med bestillinger af dele forskellige steder (når man ikke har et firma) og ikke mindst de smådele som afstandsstykker, ledninger, bolte osv. som der ikke står mål og benævnelser på som man også skal have bestilt. Jeg vil heller ikke undlade at nævne huller i kassen som et af de problemer jeg står i nu. Shit mand!

Det skal lige siges at jeg ikke er færdig endnu, men du kan få min liste som den ser ud nu, og så kan jeg sende dig den færdige, når/hvis jeg nogensinde bliver færdig  :D

Den opskrift kunne uden tvivl være guld værd herinde  :P

Offline Anker Rose Skov

• picoposter
G1176 weeekend
« Reply #42 on: July 22, 2008, 11:16:11 AM »
Jeg har også tænkt mig at lægge den ind når jeg engang er færdig - eller så færdig som man nu bliver  :lol:  - en 1176´er for dummies.

Offline GustavG

• Global Moderator
  • mikroposter
    • http://www.lavfrekvent.dk
G1176 weeekend
« Reply #43 on: October 29, 2008, 05:10:40 AM »
Jeg regner stærkt med, at det bliver en 1176er i Odense til sommer.

Gustav

Offline gyraf

• kiloposter
    • http://www.gyraf.dk
G1176 weeekend
« Reply #44 on: October 29, 2008, 05:27:53 AM »
:D