Author Topic: G1176 weeekend  (Read 36359 times)

Offline Morten Pilegaard

  • picoposter
  • Posts: 27
    • http://www.mpj.dk
G1176 weeekend
« Reply #15 on: April 02, 2008, 03:00:29 PM »
Det har du helt sikkert ret i.
Jeg har heller noget imod at koere til Jylland, saa laenge jeg kan komme hjem med en 1176.
Lad os faa nogle flere til at byde ind!

Morten.

Offline Båtbåt

  • picoposter
  • Posts: 47
G1176 weeekend
« Reply #16 on: April 09, 2008, 09:10:56 PM »
Je er helt ny men vil gerne alligevel.

Er det muligt at bygge en 1176 hvis man er grøn?

/BB
People call me gay,
but then I just slap them with my purse.

Offline Morten_Hjort

  • nanoposter
  • Posts: 119
G1176 weeekend
« Reply #17 on: April 12, 2008, 02:56:37 PM »
Jeg har endnu ikke prøvet at lave den, og det skulle umiddelbart være den sværeste at lave, så vil nok anbefale (ud fra andres anbefalinger) f.eks at starte med en GSSL'er (hvem kan heller ikke bruge sådan én)  :D

Men nogen som har tid og overskud til at finde sted osv? Jeg har simpelthen så skide travlt at jeg slet ikke kan overskue indkøb, men jeg har ikke noget imod at give lidt ekstra, så den der står for indkøb og andet praktisk, måske kan få sig en lidt billigere 1176'er.....

Offline saven

  • picoposter
  • Posts: 4
G1176 weeekend
« Reply #18 on: April 16, 2008, 06:45:20 PM »
Jeg melder mig også lige på...Har stadig min første byggeweekend tilgode... :D

Offline Thomas H. Friis

  • picoposter
  • Posts: 32
G1176 weeekend
« Reply #19 on: May 12, 2008, 07:33:16 PM »
Jeg er også klar! :)
Vivid Studio

Offline Morten_Hjort

  • nanoposter
  • Posts: 119
G1176 weeekend
« Reply #20 on: May 22, 2008, 10:08:49 AM »
Nogle som er klar måske en gang i juli eller august på at få bygget den G1176er alt efter om vi kan finde et sted + min én erfaren fejlsøgnings herre...
Har ikke noget imod at betale vedkommende, det vigtigste er bare at vi alle kan få en der virker med hjem :-)

Offline Uncite

  • Global Moderator
  • mikroposter
  • Posts: 666
  • Tinman
    • Daytrippermusic
G1176 weeekend
« Reply #21 on: May 22, 2008, 10:53:10 AM »
Jeg kan de fleste datoer, men har bare meget dårligt tid til at arrangere noget i øjeblikket.
2x G-SSL, 1 G-Eqp1A og 1 dual LA-4 +en G1176 der "bare" lige skal samles :c)

Offline Luny Tune

  • Administrator
  • Megaposter
  • Posts: 2803
    • http://tunetown.dk
G1176 weeekend
« Reply #22 on: May 22, 2008, 05:16:27 PM »
Læg jer fast på en dato. Det er garanteret ikke alle der kan alligevel. Og send mig en PM eller mail når der er konkret brug for et separat subforum til projektet.
Torben



Er du en stammer får du rabat på en hammer - W8ter

Offline Rigpa

  • nanoposter
  • Posts: 277
    • www.MicroSonic.dk
G1176 weeekend
« Reply #23 on: May 30, 2008, 11:34:21 PM »
Jeg vil nok godt vær' med os'. Så kan jeg få nr. 4 gjort helt færdig. Jeg køber nok et billigt scop som jeg tar med så...

En eller anden lystig sjæl med lidt ekstra tid skal nok samle op på hvor mange der starter fra bunden og få organiseret indkøb til disse og arrangere dato og lokaler. Hvem melder sig ? :)

Offline Anker Rose Skov

  • picoposter
  • Posts: 76
G1176 weeekend
« Reply #24 on: June 13, 2008, 09:04:40 PM »
Jeg er også med på noget 1176 (lyder næsten frækt), men er ny i gamet. Har søgt lidt rundt efter en pris, men kan kun finde et sted under tidligere projekter hvor der står 1000 kr - hvad plejer det at løbe op i (sådan cirka)?

Det kunne være cool hvis det kunne være i sommerferien - altså juli/august og kan godt prøve at finde ud af noget med lokaler. Arbejder på en skole i Kbh og MÅSKE kan vi være der (kun måske). Det er så ikke med overnatning.

Ud fra denne (efterhånden ældre) tråd, har jeg fundet ud af følgende om folk der vil deltage:

Nye

Anker Rose Skov (mangler alle stumper)
Aiken2770 (mangler alle stumper)
Nappe
Båtbåt (mangler alle stumper)
Saven
Thomas H. Friis


Erfarne/Andre:

Morten_Hjort (mangler alle stumper)
Philler
Uncite (mangler front og Lundahl strafoer)
Morten Pilegaard (mangler alle stumper)
Jens Ledet
Jakobsvin (vil godt købe stumper)
Rigpa

Hvad gør vi herfra? Jeg kontakter min arbejdsplads og finder ud af om der er plads til noget nørderi i sommerferien.

Anker
Det er bedre at komme galt afsted - end slet ikke komme afsted!

Offline Luny Tune

  • Administrator
  • Megaposter
  • Posts: 2803
    • http://tunetown.dk
G1176 weeekend
« Reply #25 on: June 13, 2008, 09:49:03 PM »
Quote from: "Anker Rose Skov"
Har søgt lidt rundt efter en pris, men kan kun finde et sted under tidligere projekter hvor der står 1000 kr - hvad plejer det at løbe op i (sådan cirka)?

Kig i subforummet "Indkøbssedler". :wink:

Og velkommen til! :D
Torben



Er du en stammer får du rabat på en hammer - W8ter

Offline Rigpa

  • nanoposter
  • Posts: 277
    • www.MicroSonic.dk
G1176 weeekend
« Reply #26 on: June 13, 2008, 11:55:06 PM »
Quote from: "Anker Rose Skov"
Jeg er også med på noget 1176 (lyder næsten frækt), men er ny i gamet. Har søgt lidt rundt efter en pris, men kan kun finde et sted under tidligere projekter hvor der står 1000 kr - hvad plejer det at løbe op i (sådan cirka)?

Det kunne være cool hvis det kunne være i sommerferien - altså juli/august og kan godt prøve at finde ud af noget med lokaler. Arbejder på en skole i Kbh og MÅSKE kan vi være der (kun måske). Det er så ikke med overnatning.

Ud fra denne (efterhånden ældre) tråd, har jeg fundet ud af følgende om folk der vil deltage:

Nye

Anker Rose Skov (mangler alle stumper)
Aiken2770 (mangler alle stumper)
Nappe
Båtbåt (mangler alle stumper)
Saven
Thomas H. Friis


Erfarne/Andre:

Morten_Hjort (mangler alle stumper)
Philler
Uncite (mangler front og Lundahl strafoer)
Morten Pilegaard (mangler alle stumper)
Jens Ledet
Jakobsvin (vil godt købe stumper)
Rigpa

Hvad gør vi herfra? Jeg kontakter min arbejdsplads og finder ud af om der er plads til noget nørderi i sommerferien.

Anker


Godt arbejde. :D De sidste jeg købte ind til kostede i 2007 meget tæt på 2.000 med frontplade, Sifam meter og 2 x Lundahl trafo.

Offline Anker Rose Skov

  • picoposter
  • Posts: 76
byggeweekend den (25.) 26. og 27. juli i Kbh. G1176
« Reply #27 on: June 16, 2008, 03:31:04 PM »
Så har jeg lånt et lokale til en byggeweekend den 26. og 27. juli for hvem den end måtte interessere?

Hvis der er nok der vil være med, så har jeg lånt et lokale på min arbejdsplads (en folkeskole) og vi skal være i et ny-opført fysiklokale - nu med udsugnings-stationer  :D .

Ved ikke om det er i den rette DIY-ånd at være sådan et sted, men det er da et forsøg værd. Problemet er, at da det er på en skole er det ikke med overnatning, så jeg ved ikke hvordan man ordner det?

Jeg ved i det hele tage ikke hvordan man kommer videre herfra, da jeg er ny i gamet, men lægge lokale til og arrangere kan jeg godt finde ud af.

Vi kunne mødes fredag eftermiddag/aften til en kold fadøl i Nyhavn, hvis vejret er godt og sige davs inden vi går amok i tin-dampe.

Så meld ud hvis du er interesseret! Måske skulle man smide en hilsen til dem der holder byggeweekend den kommende weekend i Svendborg, og høre om der er nogle der vil være med der?

Anker
Det er bedre at komme galt afsted - end slet ikke komme afsted!

Offline Båtbåt

  • picoposter
  • Posts: 47
G1176 weeekend
« Reply #28 on: June 17, 2008, 11:14:13 AM »
Hej Anker.

Ski-de godt arbejde!!!!

Jeg er desværre på tour i den uge så jeg kan ikke være med.

Jeg ville kunne være med omkring den 9. eller 16. august.

Jeg håber på at kunne være med en anden god gang.

Vh Thomas
People call me gay,
but then I just slap them with my purse.

Offline Jens Ledet

  • mikroposter
  • Posts: 696
G1176 weeekend
« Reply #29 on: June 17, 2008, 07:42:05 PM »
jeg kan desvære ikke den weekend, de er jeg på job :-(
Nu med 2x G-ssl i studiet :-)
Og 2x 1176 :-)