Author Topic: Byggeweend i Kbh !  (Read 23375 times)

Offline Michailov

  • nanoposter
  • Posts: 455
Byggeweend i Kbh !
« Reply #15 on: November 03, 2008, 08:47:44 PM »
jeg har kun  været med hos Gustav i odense, men her plejer tallet at være 10 byggere + sofaloddere + tovholdere.
Det er mit indtryk at 10 aktive er et rimeligt tal til en weekend, det handler jo om at alle skal nå at blive færdige og samtidig have fornemmelsen af at lære en ting eller to og så samtidig have det hyggeligt.
Hvis man bliver for mange, bliver det let stresset - især ved test om søndagen. (med mindre alle bare bygger rigtigt 1. gang!)
10 er også et godt tal, da det ofte er heromkring man kan få udløst noget effektivt mængderabat - især på de lidt dyrere ting som kasser og fronter.
Got hitched, got debt - God damn
Bli'r der nogensinde tid til DIY igen, eller bliver min kælder ommøbleret til systue og walk-in closet?

Offline M2N

  • picoposter
  • Posts: 5
Byggeweend i Kbh !
« Reply #16 on: November 03, 2008, 09:31:03 PM »
Fornemt.
Glæder mig jo allerede.

Offline Anker Rose Skov

  • picoposter
  • Posts: 76
hvilken weekend?
« Reply #17 on: November 03, 2008, 10:10:53 PM »
Nævn nogle mulige datoer og jeg skal tjekke om min arbejdsplads (en skole på Østerbro i Kbh) er ledig. Kan på forhånd sige at det ikke skal være den 15. nov. Men derefter er der rig mulighed tror jeg.

Der kan vi være mange, men det er uden overnatning - så kom glad  :D

Det kan også være at vi skal satse på noget januar, hvor der er lidt mere ro på diverse julefrokoster osv? Evt. den 17. og 18. januar? Så er der to måneder (godt og vel) til indkøb og planlægning!

Anker
Det er bedre at komme galt afsted - end slet ikke komme afsted!

Offline Uncite

  • Global Moderator
  • mikroposter
  • Posts: 666
  • Tinman
    • Daytrippermusic
Byggeweend i Kbh !
« Reply #18 on: November 04, 2008, 08:03:26 AM »
Jeg tror heller ikke der skal mere end 10 på listen, ellers bliver det for voldsomt. Det plejer at foregå på den måde at man melder sig til, og hvis der så er flere end 10, så bliver der trukket lod om pladserne. Det er mest fair!
2x G-SSL, 1 G-Eqp1A og 1 dual LA-4 +en G1176 der "bare" lige skal samles :c)

Offline M2N

  • picoposter
  • Posts: 5
Byggeweend i Kbh !
« Reply #19 on: November 04, 2008, 08:31:49 PM »
Først til mølle vel.

Jamen en dato i December kan vel ikke være helt ved siden af for folkens?

Offline koops

  • picoposter
  • Posts: 1
Byggeweend i Kbh !
« Reply #20 on: November 12, 2008, 01:12:57 PM »
hey, hvis der er flere pladser er jeg også meget interesseret!! Har længe villet lave noget DIY, og eftersom jeg har hørt at G1176 sku være det bedste af det bedste, er det oplagt at det er denne jeg skal prøve med :-)

Jeg er ret grøn indenfor området, men har da loddet nogle kabler og sådan  :lol:


edit: damn, så talte jeg op til 10 deltagere der allerede var friske... øv

Offline Anker Rose Skov

  • picoposter
  • Posts: 76
Byggeweend i Kbh !
« Reply #21 on: November 12, 2008, 03:51:40 PM »
Jamen jeg tror såmænd ikke at der ligger noget fast endnu. Vi cykler stadig rundt i hvem, hvad og hvornår, så først når der kommer en fast dato på bordet så kan man se hvem der tilmelder sig.

Jeg har tidligere foreslået den 17./18. januar og der er også et udspil om en weekend i december, men der er ikke kommet så mange tilbagemeldinger på hvem der kan hvornår.

Anker
Det er bedre at komme galt afsted - end slet ikke komme afsted!

Offline Nappe

  • picoposter
  • Posts: 31
Re: Byggeweend i Kbh !
« Reply #22 on: December 04, 2008, 03:36:51 PM »
Jeg er også med på en weekend i januar...hvad med sidste weekend i Januar? Hvor skal det være??