Undrer mig lidt over at I gider at lave print til en så simpel kontruktion. Jeg har bygget tre stk på Veroboard og de har kørt fint i et par år.
Hi hi , jeg må nok indrømme at en stor del af det jeg roder med ikke er fornuftsbegrundet særligt praktisk eller rationelt.
Grunden til jeg lige kastede mig over print i denne omgang, er fordi jeg en gang imellem har brug for print, da jeg så har brug for nogle di bokse og det fine layout lå her i forum, ja så derfor.
Men du har da ret, man kan da bare lodde det sammen på et board , der ligger også på nettet, en udgave, som Bo heviser til et sted i tråden.
Der er et layout af komponenternes placering og hullernes placering.
Det er er ved et print er jo at tumber som mig ved hjælp af det og en komponentliste, kan bygge det nærmest som samlesæt uden nogen særlige forudsætninger.
Jeg kan godt se at det er en gammel tråd og de oprindelige deltagere i løjerne har fået bygget og ikke interesserer sig for det her, mere.
Men ud over jeg kunne få glæde af det, ville det da også være fedt, hvis tråden, så at sige var komplet og til at bruge for nye interesserede.
som sagt har jeg et enkelt print liggende, hvis nogen vil ha det.