Det vil være superfint med nogle detaljerede billeder indefra sådan en rigtig en! Så ja tak, mange tak!
Jeg har jo lavet denne diy version ud fra det originale diagram og da tallene på vores print (som vi kalder "ledningspunkter" os imellem fordi jeg/vi ikke ved hvad vi ellers skal kalde dem) modsvarer fuldstændig tallene på det oprindelige print/diagram. Så siger man f.eks. at ledningspunkt 15 på originalen føres til linkswitchen uskærmet og derfra til phonostikket med skærm om som igen monteres på stel ved/på stikket, så vil det også skulle være sådan i vores kasser.
I denne helt specifikke situation så er det sådan at vi helt har fjernet phonostikkene og har bare samlet de to "ledningspunkt 15" i en stereolink switch. Og som du fortæller det så tror jeg faktisk også de på UREI selv ville ha' gjort sådan internt i en stereo version af maskinen.
Alternativt KAN man så bruge et skærmet kabel, lodde skærmen fra de to ledninger på switchens hus hvor det har forbindelse til kassen og lade det følge ledningerne ned til printene og så bare lade skærmen svæve dér.
Som sagt vil jeg smaddergerne se billeder!

PS: Ved du hvad...du skal da ikke bokse med kamera osv.... Bare send maskinerne over til mig. Så tjekker jeg dem lige. Det vil tage ganske få år....tier....