Altså:
Med en 20k over R13, har jeg gjort som følger (det er afh. af Opto'erne, og kan være at 20k er for lidt så det evt. skal være en f.eks 47K over r13)
Min procedure:
0) Vælg et indgang signal reference, som ikke overstyrer f.esk. 0dbV=1Volt
Der skal være plads til min. +10dB uden overstyring.
(det er ikke afg. for just at det er eksakt 0dBv; men at de "relative" målinger som følger er mere præcise).
Alle nivea'er er efterfølgende beskrevet ifht. til referencen. Vælg en 2KHz sinus tone som signal (f.eks. fra cubase's signal generator)
1) Juster "0" db Gain reductoin på R51, uden signal på indgangen, og treshold på min.
2) Sæt alle trimmere i midten, untaget R51
3) Vælg 4:1 i Ratio.
4) Vælg/juster indgangs signal "0" db, så der ikke overtyres nogle steder (mixer. A/D converte mv.),(brug f.eks. cubase'e signal generator, og skriv "0" i "gain")
5) sænk indgangs signalet til -20dB (brug f.eks. cubase'e signal generator, og skriv -20 i "gain")
6) Sæt Treshold på "0"
7) Juster "Output", til udgangs signalet rammer +1 dB

Juster "Treshold" til udgangssignalet rammer "0" dB (= 1dB kompresssion), juster R49 til der vises -1dB Gain reduction.
9) Sæt indgangs signalet til 0dB0 (eks. skriv "0" i "gain" i cubase test generator), svare til indgangs signalet er øget 20dB.
10) Juster R34 til udgangs signalet er på +5dB, som er korrekt ved 4:1 reduktion af +20dB øgning af indgangs signalet.
11) Slut "Stereo" switch'en, og juster så lidt som muligt på R57 for at rette på stereo balancen (rør ikke R34). Hvis der justeres mere end ca. 1/8 del rotation, skal proceduren køres fra pkt.4) igen, da justering af R57 har indflydelse på Ratio justeringen.
12) efter justering af R57 (evt. på begge kanaler), køres/kontrolleres hele proceduren igen fra pkt. 5), indtil der kun er lille forskel i balancen på "stereo"/"Dual mono". Der kan godt være en lile forskel ifht. de "+5dB" som pkt.10 dikterer.
13) kontroller de andre Ratio 8,12,20,2 og gentag fra 5), signalet i pkt. 10) skal så være ca. 2.5, 1.66, og 1dB iflg. manualen.