Ja, "High" dæmper signalet med 20 dB.
Nej, der er ikke meget guf når inputtet er nede ved -20 dB, og endnu mindre ved -25, men du skal også kun justere på thresholdtrimmeren så du har -1 dB gainreduction ved -25 dB med 20:1 ratio og threshold potmeteret skruet helt i bund, altså MAX compression. Og der er +/- 2 dB tolerance på de -25 dB.
Jeg har netop i dag justeret en maskine for en kammerat hvor jeg først måtte hele proceduren igennem for så ikke helt at kunne ramme 1 dB ved de - 25 dB. Heldigvis så påvirker den trimmer omvendt ratio trimmeren så da jeg havde drejet threshold trimmeren nlæsten på plads så måtte jeg lige justere ratio igen og SÅ kunne jeg også få threshold trimmeren på plads ved -24 dB.
Ja, hvis du har meterswitchen på +4 og du har målt +4 dB på outpuittet så skal maskinens eget meter vise 0 dB.
Jeg tror ikke du er den eneste der "ikke ved noget". Det er nok ikke alle der er kommet så langt og igen andre følger bare med på sidelinjen. Det er cool at vi har denne snak for der er garanteret flere der er i tvivl.
Ikke en dum ide med en video. Jeg kigger lige på om det er noget jeg kan lave nogenlunde let.
Lange relevante indlæg er da super så du skal ikke undskylde noget som helst!