Jeg har lyttet lidt igen og jeg er sikker på at du har helt ret. HVIS jeg har ret i at der er en tiny lille bitte forskel så er det langt mere sandsynligt at årsagen er de forskellige konvertere.
Jeg vil gerne tilslutte mig at det bare lyder fedt med trafoer i og at det er ligegyldigt om der står Lundahl eller OEP på dem.
Superfedt med denne test! Superfedt at have mulighed for at høre tingene op mod hinanden, og superfedt at vi er flere om det så vi kan supplere hinanden som her hvor Lars testede OEP og jeg Lundahl og Tommi lige mindede om konverternes indvirkning på testen da jeg sad og "lyttede mig blind" og glemte alt om denne anden faktor.
Og endnu engang ku' vi så bare høre efter hvad Jakob sagde.... :wink:
Nå, men nu kan vi så sige at vi har testet det og vi ved nu at omend Lundahl måske er af bedre kvalitet, er lavet af angiveligt bedre materialer, eller hvordan det nu er det forholder sig, så er der altså kredsløb hvor lige de forhold er mere underordnede.
Jeg tror vi, ud over at compen bare lyder federe efter indgrebet, kommer til at kunne tjene rigtig godt på at få trafoer i GSSL'en især ved komplekse mix og hvor de små detaljer er vigtige. Alt bliver lidt mere lækkert gennem compen nu.
DIY STYRER!!