Jeg ved ikke om du har luret det, men nu skriver jeg det lige for en sikkerheds skyld fordi det måske kan gøre det helt klart.
S1 - Start, vinding 1
S2 - Start, vinding 2
F1 - Finish, vinding 1
F2 - Finish, vinding 2
Hvis du så kigger på tegningen så giver det mening når du kan se at vindingerne på hver side ikke sidder parvis, men at f.eks. pin 1 og 3 er samme vinding. Ligesom pin 2 og 4. Så giver det mening at pin 3 forbindes tilbage til pin 2 og dermed serieforbinder de to vindinger og signalet skal ind på pin 1 og 4. See?
Hvis du så også holder dig til at de pins som angives at være starten af vindinger på begge sider starter i samme ende af trafoen så skal du bare holde dig til at hvis + kommer ind på starten af vindingerne på primærsiden så skal + også hentes på starten af vindingerne på sekundærsiden.
Og nu kan du så se hvorfor signalet stadig er balanceret. Du har en stel pin på trafoerne som jo så er 0. Så hælder du + og - ind på primærsiden og henter + og - ud på sekundærsiden. Altså har du stadig 0, + og - ud af maskinen.
Jeg ved ikke om det er en særlig standard de skal overholde når de laver pinouts på trafoer, men man gør i hvert fald klogt i ikke at antage noget som helst men simpelthen bare holde sig til arbejdstegningerne/databladene.

Nu er vi jo heldige at OEP er søde til at skrive på selve trafoen hvad der er hvad, men sådan er det ikke altid. Langt fra. Men nu kan du læse databladet, så nu er du iskold!