Hej Torben.
Den G9'er ser rigtig godt ud.
Til byggeweekender har jeg dog noget på hjerte.
Jeg har været med på 2 byggeweekender (Pultec og LA-4A) og begge gange har jeg tænkt at det var ærgeligt at jeg skulle kigge over skulderen hver gang jeg skulle sætte ledninger på fordi jeg ikke forstår et kredsløbsskema (eller hvad det hedder).
Til sådan en byggeweekend ville jeg gerne kunne læse på lektien (OG FORSTÅ) hvor kedsløbet skal være sådan så jeg kan være selvkørende, hjælpe andre med at forstå skemaet og blot en gang i mellem lige sammenligne med jer andre.
Jeg føler ikke at jeg selv har bygget kassen når jeg bare sammen med 5 andre har kopieret over skulderen hos en stakkels ekspert

.
Hvis jeg vil med til at bygge en GSSL hvilken parlør skal jeg så bruge for at tyde skemaet?
Kunne nogen evt. lave et lille powerpoint show som (med 20-30 billeder og billedtekst) kunne give os en ide om hvordan det ser ud i processen og hvor vi skal være opmærksomme på vanskeligheder.
Jeg er musiklærer men ikke fysiklærer og jeg forstår ikke nogen af tegnene mere. Jeg tror mange har det på samme måde som jeg og et projekt powerpoint til hvert projekt kunne måske katalysere interessen for selvbyg.
Jeg synes det er fdt at bygge hardware men som min søn siger "vil selv"!!

Venlig hilsen Thomas aka Båtbåt