Jeg fik støvet den gamle importørs e-mail adresse op, og det var ikke helt nemt. Han er flyttet til Thailand!
Han skrev:
"UD324 har nogle basafskæringsmuligheder, der vist nok aldrig er blevet helt klart specificeret, men M= Music og V=Vocal, da mikrofonen også kan anvendes til vox. Det bedste er at prøve dig frem i den aktuelle situation til det der passer bedst. Det er muligt, der var et frekvensdiagram på databladet, hvor afskæringerne var angivet. Jeg har sikkert stadig et par eksemplarer liggende i DK af alle de tryksager og datablade vi producerede. Jeg kommer til DK medio juni, så send mig lige en mail på det tidspunkt, så skal jeg se om jeg kan finde det frem og poste det til dig - det er jo fra før man lavede sådan noget på computer som PDF, så det er ikke noget jeg har adgang til elektronisk."
Så du havde ret, Lars!
Men hvor ofte støder man lige på en stortromme-/vokalmikrofon?? Hehehe
Han skrev desuden at han muligvis har endnu en mic liggende herhjemme så den har jeg lige lagt billet ind på.
Nå, jeg må vist hellere få indspillet noget med den så jeg kan demonstrere hvad den kan...og se om I andre er enige med mig i at det er en lille juvel.