Author Topic: G9 byggeweekend - Kommer der mon sådan en igen ?  (Read 21332 times)

Offline backfireprods

• picoposter
G9 byggeweekend - Kommer der mon sådan en igen ?
« on: February 09, 2011, 09:30:09 PM »
Hej groupdiy,

Jeg er ret ny på siden, så jeg håber at jeg har postet det rigtige sted - ellers undskylder jeg på forhånd  :)

Jeg har længe haft interesse for at bygge en G9'er, men det ser ikke ud som om der kommer sådan en weekend igen. Har kigget lidt rundt på forummet, men kan ikke finde nogen friske tråde.

Er der noget i gære eller nogen der har planer om at skulle bygge en G9'er foreløbig ?

Venlig Hilsen

Offline Jens Sejersen

• nanoposter
  • working hard or hardly working?...
Re: G9 byggeweekend - Kommer der mon sådan en igen ?
« Reply #1 on: February 19, 2011, 10:57:38 AM »
Tror ikke der pt. er noget under opsejling, men jeg er helt sikkert klar også. At lave en sådan weekend kræver en del planlægning samt nogle folk, som kan finde ud af at hjælpe. Hvis vi kan finde nogen som har lyst og viden til at agere master/sensai vil jeg da gerne være med til at planlægge/arrangere en byggeweekend.

Jens

Offline Søren Sømand

• Global Moderator
  • mikroposter
    • http://www.soundcloud.com/doctorsclub.dk/
« Reply #2 on: February 19, 2011, 11:33:22 AM »
Jeg kommer gerne og hjælper. Kan også godt assitere med indkøb og div...

Søren Sømand
FRI UPLOAD AF DIY STUFF
...en af de fede ting ved Vista er at din computer lige pludselig tror den bestemmer.

Offline Jakobz

• picoposter
« Reply #3 on: February 19, 2011, 02:23:14 PM »
G9 er et projekt jeg ikke tør kaste mig ud i selv, så jeg vil helt sikkert være klar hvis der kunne arrangeres en byggeweekend, det ville være for vildt  ;D
Gssl, G1176, Pultec, Neve 1073, G7, G9.
www.moerkvaerk.dk

Offline Jens Sejersen

• nanoposter
« Reply #4 on: February 20, 2011, 10:08:22 PM »
Jamen skal vi så ikke prøve at lave sådan en weekend? Jeg prøver lige at pm'e Torben og høre om vi må få en separat tråd. Imens synes jeg da, at vi skal få nogen flere med på ideen. Jeg tror jeg kender en som kunne være interesseret i en G9 også...

Offline Jens Sejersen

• nanoposter
« Reply #5 on: February 23, 2011, 11:01:20 PM »
Så er der lavet et underforum. Så snart vi har en dato bliver det åben. Vi skal også have fundet ud af hvor vi holder det - Sjælland, fyn eller jylland? Jeg er desværre lige flyttet fra et sted hvor vi havde et stort fælleskælderrum, så det bliver lidt svært for mig at holde det. Er der nogle der har sådan en mulighed - ellers må vi jo ud og leje...

Offline frederikkofoed

• nanoposter
« Reply #6 on: February 24, 2011, 07:37:09 PM »
Jeg kunne meget vel være interreseret i at deltage i en G9 byggeweekend, jeg har næsten alle delene liggende, så indkøb til mig er ikke nødvendigt.

Jeg synes dog stadig det kunne være fedt at mødes, og bygge maskinen i selskab med andre ;-)

- Frederik
« Last Edit: February 24, 2011, 07:39:24 PM by frederikkofoed »

Offline Jens Sejersen

• nanoposter
« Reply #7 on: February 24, 2011, 11:47:20 PM »
Fedt, du skal være hjertens velkommen.
Jeg tror gerne jeg vil bestille to kits (så har jeg noget at arbejde på bagefter weekenden)

Offline Jakobz

• picoposter
« Reply #8 on: February 25, 2011, 08:14:05 AM »
Vi er netop ved at være færdige med vores nye studie lokaler i Hadsten uden for Århus, der kan vi godt afholde en byggeweekend hvis det skulle være. Jeg har dog heller ikke noget imod at tage til sjælland for dette projekt. Søren Sømand har jo været så flink at tilbyde sin hjælp så det kan også være vi skal indrette os geografisk efter det.
Gssl, G1176, Pultec, Neve 1073, G7, G9.
www.moerkvaerk.dk

Offline Bodtbody

• picoposter
« Reply #9 on: February 26, 2011, 10:16:44 AM »
Hvor meget plads kræver det, ja det ved man nok ikke endnu , men jeg har ca 60 m2 i Lyngby.
et par rum man kan sidde og lodde/montere i og et værksted til det grove i klæderen.
jeg ville lige nævne det, og det afhænger selvfølgelig af dato , men tænk det gerne med som en mulighed hvis der begyndes planlægning.

Offline sheep_production

• nanoposter
« Reply #10 on: February 26, 2011, 04:25:13 PM »
jeg vil gerne deltage i en byggeweekend og ville også være interesseret i et ekstra kit. Jeg synes det lyder som om du har fremragende faciliteteter bodtbody.

Offline Harley

• picoposter
« Reply #11 on: March 15, 2011, 07:25:24 PM »
Jeg vil gerne deltage i projektet omkring at bygge en G9, håber jeg er blevet lidt mere erfaren når vi forhåbentlig kommer godt igennem neve projektet allesammen, og gerne 2 kits
Sjælland/jylland, deltager gerne i begge landsdele.

Offline RoseSound

• picoposter
« Reply #12 on: April 17, 2011, 10:49:49 PM »
Hej

Jeg kunne også godt være intr...  ;)
mvh

JK

Offline marco

• mikroposter
    • http://www.pladeselskabetmarcosound.dk
« Reply #13 on: April 18, 2011, 01:23:31 PM »
I gamle dage var der tradition for at man ikke købte ekstra kits, for at det ikke skulle blive for samlebåndsagtigt!

Men det er naturligvis helt op til arrangøren! :)
G9 - GEQ1P
På vej - G7, G1176, GSSL, Forsell Optocomp og en G9 med Lundahl trafo!

Offline Jens Sejersen

• nanoposter
« Reply #14 on: April 21, 2011, 09:21:48 PM »
Jamen så nøjes ja da bare med en ;) Vil selvfølgelig ikke træde nogen over tæerne, og hvis det ikke er velset at bestille flere enheder venter jeg bare med nr. 2 til der kommer endnu en G9 weekend :)