Author Topic: bygge weekend i horsens  (Read 9831 times)

Offline frede4500

• picoposter
bygge weekend i horsens
« on: December 10, 2011, 05:29:15 PM »
jeg har adgang til et lokalt kulturhus/musik spillested jeg klan leje billigt en weekend ,der er god plads ,mulighed for at mange kan overnatte ,der er en tilknyttet lejlighed med stort køkken og et par soverum ,eller er der ca 500m2 gulvplads at pumpe sin luft madrtas op på ,og der er også mulighed for at slå telt op ,jeg gider godt ,leje stedet og være med til at arrangere en bygge weekend i horsens ,af feks g9

Offline Jens Sejersen

• nanoposter
  • working hard or hardly working?...
Re: bygge weekend i horsens
« Reply #1 on: December 20, 2011, 11:02:32 PM »
Jeg er meget klar på en sådan weekend. Som det ses, så har Torben gjort sig den ulejlighed at lave en seperat tråd under "Child Boards" der hedder "G9 byggeweekend i 2011". Denne tråd blev lavet for laaang tid siden da det på dette tidspunkt lod til at der var opbakning til at arrangere en sådan weekend... jf. dette link:http://groupdiy.dk/index.php?topic=1725.0

Hvis folk fra tidligere tråde vedr. en G9 byggeweekend stadig er klar, kunne vi jo bare bruge den tråd Torben har lavet til os... Jeg synes det kunne være et fedt projekt. Dels fordi jeg sagtens kunne finde plads til en G9'er i mit rack, men også fordi jeg tror det kunne blive et spændende og udfordrende projekt med rør ;D... Men som tidligere nævnt, er vi nok nødt til at være mindst en, som har styr på diagrammerne og som kan hjælpe med fejlfindning uden at vi brænder nallerne!!!

Offline frede4500

• picoposter
« Reply #2 on: February 03, 2012, 12:38:37 PM »
fedt nok ,min tråd var også ment som noget ,man kunne have liggende til senere brug

Offline Harley

• picoposter
« Reply #3 on: March 20, 2012, 09:55:52 AM »
Jeg er også med på en byggeweekend..

MVH

Thomas Hassø
kalundborg