Her er et par billeder af mit netop færdiggjorte projekt. Det er et super dejligt projekt at arbejde med. Jeg har købt omeg pots fra Rapid Online i England - potmetrene er billige, men de skal have ret meget for fragten, så gruppekøb vil være oplagt!
Jeg har installeret tofarvede LEDs for at gøre det helt tydeligt om filtrene er aktive eller passive. Måske lidt overkill, men jeg tænker at det kan være meget handy og så behøver man jo heller ikke en powerindikator.
Jeg var nødt til at lave nogle krumspring for at få den ned i 1U - potmetrene er monteret med ledning (tålmodighed er en dyd...), kassen er modificeret hist og her (jeg er vild med min vinkelsliber!) og jeg har boret tre 3mm-huller i hver printplade for at kunne montere pladen i bunden af kassen med nogle selvklæbende fødder. Fronten er lavet med letraset (sådan nogle bogstaver, man gnubber over på pladen) og siden lakeret. Alle huller er boret i hånden, så det hele sejler lidt, men til gengæld er det både billigt og lidt sjovere fordi det er mig selv der har lavet det hele... (Altså bortset fra design og print ;-))
https://www.dropbox.com/sc/31hak3r6m673pwi/AADsQao3RyE0nvIyI-ixrmWOa#/