Hej Igen!
Tak for hjælpen sidst, jeg fik bestilt stumperne, og så fik jeg travlt på andre fronter.
Men nu er der vinterferie, og jeg har haft lidt lodde- og boretid. Printene er blevet monteret færdige og PSU er koblet op, og der er grønt og gult lys i dioderne når jeg har strøm på. So far so good

! (billede vedhæftet af dyret indtil nu. - "pic2")
Er der nogen der kan hjælpe mig med at gennemskue hvordan jeg skal koble XLR ind /ud op? Jeg har fået forvirret mig selv godt og grundigt ved at kigge på wiring pdf'en.
Jeg har kun en kanal, så jeg mener at kunne tyde på wiring-skemaet, at "XLR ind" skal have forbindelse til chassis ud over hot/cold.
XLR ind: På printkortet er der en connector med tre indgange: en markeret + og en markeret -, og så en i midten der er umærket. Er det ikke rigtigt forstået at jeg forbinde + med XLR 2, - med XLR 3 og den i midten med XLR 1 (som også er forbundet til chassis pluggen)?
XLR ud: På printkortet er der en connector med tre indgange: en markeret + og en markeret -, og så en i midten der er umærket. Jeg tænker at jeg ignorerer midter-ledningen (klipper den af, når jeg er sikker på at den ikke skal bruges), og ligesom ved XLR ind, forbinder + med XLR 2, - med XLR 3.
Vedlagt: wiring, silkscreen, schematic samt et par billeder af min faktiske situation.
Er der nogen der kan se om jeg har tænkt rigtigt?
Næste spørgsmål er så: kan jeg checke med multimeter at alt er ok før jeg monterer IC - måske måle + 15v / -15v på udvalgte pinde i IC-socket'en - i forhold til --- chassis??