NÅ, nu fik jeg så skiftet EL-folie og den lyser igen. Og what do you know...den lyser hvid.

Den hyler så også stadig. Så derfor:
1. Lavede jeg en switch så jeg lige kunne slukke for backlight. Meget smart tænkt, ikk'?
2. Næh, for da jeg så slukkede for backlight i testen bagefter hylede den pludselig endnu mere. Og weird nok så blev det preset som cursoren stod på lige wipet en gang! Favel og tak for denne gang. Nå, for søren. Så må jeg jo lige sno ledningerne og pakke dem godt op langs siden af kassen så de ikke ligger i nærheden af memory-kredsene. Og så virkede det vel fint, ikk'?
3. Næh nej, du! For da jeg så testede igen virkede det godt nok som om den med lys i hylede en smule mindre, men straks jeg slukkede begyndte den så at skabe sig endnu mere. Så tændte jeg og slukkede lige en gang til for lyset. Det kunne der jo ikke ske noget ved, vel??
4. Jo joooo du, det ku' der da godt! Nu var alle mine presets væk, og memory-kredsene var wipet sådan at den skrev "Memory full - Can't write to memory". Og da der ikke er nogen reset funktion, med hemmelige knapper der lige skal holdes ned mens man starter op ell. lign, så var jeg bare stuck med en ubrugelig preset-memory. Så nu er jeg bare lost uden at kunne gemme mine presets?
5. Nixen, for så må man jo lige finde memorybatteriet, lodde det ene ben af.....og på igen efter 10 sekunder. Og så er memoryen nulstillet.
Så nu er jeg tilbage ved at jeg har pillet kablet af så jeg ikke har backlight. Og jeg må i gang med at genskabe mine presets. (Heldigvis er mine presets ikke så vilde afstikkere fra de factory presets jeg har brugt at arbejde ud fra, og jeg kender maskinen ud og ind. Det tager lige en halv til en hel times tid.)
Jeg tror jeg vil prøve at se om jeg kan få monteret en switch som kan afbryde helt nede ved stikket der leverer strøm til folien. Det bliver bare tricky fordi det så bliver svært at lukke åbne kassen. Men hvis det virker skal den jo også kun lige åbnes og lukkes den ene gang.
På billedet ses den med backlight, men inden jeg lavede switchen der smadrede alt.