Den liste du finder på
www.gyraf.dk er den liste vi altid går ud fra. Problemet er som altid at source komponenterne så få steder som muligt. Jo færre steder du køber ind desto mindre udgifter til fragt samlet set. Og vi er lidt patriotiske her ude så vi prøver at finde nogle af de cool mindre online webshops at handle. Se i "Webshops" trådene. Det har vist sig at El-Supply er leveringsdygtige i langt det meste af det vi bruger til disse projekter, og der er under "Webshops" også link til dér hvor du kan finde VCA'erne.
Jeg har spurgt El-Supply om nogle stumper som vi skal bruge men som de ikke fører (endnu:wink:). Jeg har dog ikke fået svar endnu. Det kunne være jeg lige skulle høre dem om hvordan det går med dét.
EDIT:
Den ændring du refererer til drejer sig kun om hvilke komponenter du kan undvære hvis du bruger pre-trimmed 2180 VCA'er. (Hvilket jeg vil foreslå som førstegangsprojekt.) Listen kan ikke rigtig ændres da man så ikke har komponenterne på til dem der vil benytte andre VCA'er. Men forskellen er vel max 20,- i stumper stort regnet. Det er nok ikke dét der vælter budgettet, og hvis du smider komponenterne i alligevel så har du som Jakob siger mulighed for at præge sounden af din comp hvis du får lyst til at eksperimentere, eller helt at prøve nogle andre VCA'er ved blot at skifte dem ud... Det er da en meget cool feature for max en tyver, ikk'?