Jeg har før irriteret mig over det når jeg har siddet og arbejdet med den. Det har været i forbindelse med at jeg har comp'et meget. Men da jeg sad og lavede testen i går må jeg indrømme at jeg synes det var meget svagt... :?
Ja, altså man kan jo sige at hvis det ikke er et praktisk problem ude i virkeligheden så er det måske ikke noget at bruge for mange kræfter på.
Specs for maskinen siger:
Noise: Less than -80dB
Og du ER jo dernede af i hvert fald.

Jeg lyttede lige på mine maskiner og jeg har samme støj som dig. Forstået på den måde at da jeg lyttede til din lave støjoptagelse så tænkte jeg:"Hvorfor er der sådan en phaser-agtig effekt på?", og troede at det var på din optagelse det lå. Men det var bare fordi jeg havde en af mine patchet ind på summen, og dens støj er akkurat mage til.
Undskyld hvis du allerede har skrevet det tidligere og jeg så bare ikke kan huske det, en har du en printmonteret trafo eller en ringkerne monteret i kassen?
Jakob har advaret om at en printmonteret trafo kan være en potentiel støjkilde og da det ikke er sus, men svag brum der er tale om her så er det jo enten en stelsløjfe eller indstråling fra f.eks. en trafo der er på spil.
Hvis din er printmonteret (som alle mine er!) og støjen irriterer dig så kunne du jo prøve at skifte til en ringkerne...