Det ser sq meget fornuftigt ud. Godt gået af en newbie!!

Der er vist ikke så meget at komme efter. Jeg har lige nogle ting du lige må tjekke og se om de er galt i virkeligheden eller om billederne snyder mig lidt:
Det kan være du ved det, men du mangler en 820Ω mostand på control boardet. (Lige over lusen.)
Så skal du lige dobbelttjekke at de to store elektrolytter der rager ud over printet sidder rigtigt. Altså dobbeltjek at de sidder med + til + og - til -. De er vredet så det er svært helt at se med sikkerhed på billedet. (Når du har sådan nogle lange fritliggende ben fra komponenter er det i øvrigt en god ide lige at isolere dem f.eks. med krympeflex eller måske noget isoleringen fra ledning der er blevet afisoleret. Som de sidder nu er det let at komme til at kortslutte dem hvis du er lidt uheldig når du skal måle på maskinen med strøm på. Og du kan også komme til at skubbe til dem og lave lidt ballade hvis du skal vende printet og reparere f.eks.... Du kan også.... Nå, ok...)
Og så skal du lige tjekke de steder jeg har tegnet ind her på det vedhæftede billede fordi det ser ud som om loddetinnet nogle steder ikke rigtig har flydt ordentligt og et enkelt sted ser det på billedet ikke ud som om der er loddet (nede til venstre i billedet). Husk at loddetinnet så vidt muligt gerne må flyde ud og dække hele hele loddeøen. Så ved du i hvert fald at der har været varmet ordentligt. Det er selvfølgelig ikke nødvendigt at fylde det hele med tin hvis du lodder på et sted med en tilhørende ø der ikke skal loddes noget i. Det er bare den ø der hører til lodningen jeg taler om.
Det er muligt at det bare er lyset der snyder på billedet men tjek lige efter for en sikkerheds skyld. På den nederste af regulatorerne øverst i billedet (også markeret) ser det ud som om der er en loddeklat mellem to af øerne. Tjek lige det også. Tinnet er vist heller ikke flydt helt ud dér men lodningerne ser umiddelbart gode ud og det er jo det vigtigste.