Ja, du skal lige ha' den i kassen før du kan regne med hul igennem eller ej. Du mangler so den fælles stel på tingene osv.
PS: Ja, det er så fedt med al den hjælp man kan hente herude. Mange har været, og andre er, dér hvor du er og igen andre er meget længere fremme og det er så fedt at der næsten altid er nogen der ved "noget" på alle mulige planer.
Og det er også derfor jeg fandt på det lille slogan engang: "Du gør-det-selv, men du gør det ikke alene."

Supercorny, yes, men når man som du også her lige oplever at man fa'me bliver helt rørt over at man pludselig er i stand til at bygge grej selv og finder ud af hvor meget nogle har siddet og nørdet løs med at lægge de printdesigns ud, lavet styklister og dokumentation, fremstillet print og kasser som vi kan købe for meget få penge, hjulpet en med at komme i gang og styre udenom forskellige faldgruber osv. osv. så bliver man sq lidt ydmyg overfor situationen. Og når man lærer hvad det egentlig er der sker inde i maskinerne og hvorfor designerne valgte at gøre ditten eller datten og hvad det har betydet osv. så for man også fornyet respekt for både grejet og designerne.
Personligt synes jeg bare det er fedt at kunne give noget af det videre som jeg selv fik at vide.