Jeg tror gerne du vil have en 47k i igen når den kommer op at køre. Tænk også på at du nu har skiftet den på baggrund af hvad du har hørt den defekte maskine lave. MEN der sker ikke noget ved at lade den være 22k andet end at den er mere følsom, som du siger.

Anyways, jeg har sq svært ved at lure lige præcis hvor du skal kigge efter fejl. Jeg er dog ret sikker på det ikke har noget med grounding at gøre.
Mit bedste bud umiddelbart er at du må ha' monoklen på og lede efter kortslutninger. det kan også være på hovedprintet omkring området med TL074 og printstikket.
Prøv f.eks. at bippe de forskellige pins på stikket (på begge print) for at se om der skulle være en kortslutning. Og jeg mener bip 1-2, 1-3, 1-4, osv. op til 1-10 og dernæst 2-3, 2-4, 2-5 osv. Det er jo ikke sikkert at det er en kortslutning mellem to nabo-pins. Jeg er ret sikker på at der ikke må være forbindelse mellem nogen af dem overhovedet.
Jeg vender tilbage med dét med grounding så...
EDIT: Jeg tror jeg har sagt noget vrøvl vedr. Bypass switchen... Har jeg ikke sagt at Når den står i Off så er maskinen Bypassed? Det er i hvert fald sådan jeg husker det fra dengang jeg sad i din situation og skulle hitte ud af hvad der skete med hvad... Men nu når jeg kigger på printet igen ser jeg da at det er forkert. Når den Bypass switchen er "On" og altså drejet til højre så er compen IN og drejer du switchen til "Off", altså til venstre, så er compen OUT, så sørg for at tjekke at du har drejet switchen til højre så compen er IN.
Undskyld forvirringen...