ok. jeg kigger lige på det.
Hvis du kigger på diagrammet i pdf'en kan du måske se hvorfor jeg spørger til Makeup og Threshold. Det er lige dér til sidst i sidechain kredsløbet at de sidder.
Der sker der tre ting (så vidt jeg kan se). Noget feedback til selve sidechainen, output af styrespændingen til VCA'erne der går lyd igennem og output til meteret.
Når du siger meteret viser rigtigt (selvom om du stadig ikke har svaret på hvad meteret viser når du hiver threshold ned?) vedr. release, så tænker jeg at kredsløbet fungerer helt hen til den tredeling. See? Meteret virker.
Så jeg tænker straks området omkring TL072. Men Makeup virker...og det er jo OGSÅ TL072...og threshold kan du hive ned...og det er jo OGSÅ TL072...så jeg er sådan lidt på skideren.
Jeg skal lige se om jeg kan afkode lidt mere af det.
Jeg beklager at jeg ikke er skarpere på dette niveau, så det bliver altså lidt...well, ikke HELT skud i blinde...men der vil være en pæn portion held med i det hvis jeg rammer rigtigt. Jeg prøver at ramme noget jeg vil mene skulle kunne give de symptomer som du nævner.
Kan du ikke lige tjekke de tre modstande der sidder lige ved printstikket på hovedprintet - 3M3, 2K og 470K? Dels har de lidt lange ben og er så vidt jeg kan se på billedet i fare for at røre hinanden (og den 10p kondensator der sidder lige ved dem) og dels er jeg lidt i tvivl om det vitterlig er en 470KΩ modstand...? Burde være Gul - Violet - Sort - Orange. Er det dét?
Oppe i hjørnet ved sidechain VCA'en ser det på det slørede billede ud som om der sidder to 47K modstande hvor der skal sidde to 47R modstande. Kan det passe? 47R betyder 47Ω og ikke 47KΩ og måske har du misforstået dét? Det er en meget normal begynderfejl og selv øvede kan sq let se forkert på K og R så det ville ikke undre mig om der sidder forkerte modstande i dér. De ser ud som Gul - Violet - Sort - Rød, hvilket er 47K (og mage til de to 47K der sidder nede ved din "Left VCA"), men dels er billedet sløret og dels kan farverne godt snyde når det er så lav modstand som 47Ω der skal skrives med 4 ringe... Men tjek i hver tfald lige at de er 47Ω som de skal være.