Hej venner.
Nu har jeg fået brugt min GSSL'er rimlig meget på det sidste og har besluttet at det var på tide at smide to LL5402'er i. Har handlet hos SC Sound før i forbindelse med min G9'er - så jeg sendte dem lige en mail i går for at spørge om pris og lagerstatus på trafoerne, de har åbenbart misforstået min mail og afsendt trafoerne med det samme

Det er bare som om at det er meningen at jeg SKAL montere de trafoer i maskinen.
Nå, men mit spørgsmål lyder således: Skal man bruge screening caps til lundahl trafoer som man skal på OEP'erne? Tror ikke man skal, men måtte hellere lige sikre mig inden jeg hiver loddestationen frem. Der er så vidt jeg husker også noget med nogen 100ohm modstande ved udgangen der skal skiftes til 22ohm - men er det også kun i forbindelse med OEP trafoer?
Beklager hvis det er nævnt andre steder i forummet og jeg har været lidt for hurtig på "post reply" knappen, men jeg glæder mig som et lille barn og sidder faktisk midt i 2 mixing sessions lige pt. som jeg gerne ville bruge maskinen på - så hvis nogen kan linke mig til en lille guide eller noget ville det være en rigtig stor hjælp.