Jeg har bygget mig en summing boks efter en vens design. Han har brugt 100 ohms modstande både som input og som stunt modstand.
Jeg får nu et lavere, og jeg bilder mig ind tyndere i lyden output ved 3 kondensator mikrofoner.
Den/de skal bruges live til fks skole musicaler hvor man måske er i kanal mangel og har 3 blæsere ellers lign der alligevel spiller det samme.
Denne boks trods der er 4 stik skulle kunne summe 3 kondensator mics... Den kan den også, og jeg har også brugt hans før.
Men holder jeg output signalet op mod 1 enkelt alene, så er de ikke ens i gain eller lyd.
jeg har set en artikkel der bruger samme diagram men hvor han bruger 6.8K i alle input og en ca 180 ohm shunt dog til en 8 og 16 kanals..
Hvad er det rigtige at gøre her og hvorfor ?
Her er link til artiklen med de 6.8K i input
https://www.diyrecordingequipment.com/blogs/news/15851740-how-to-build-a-diy-passive-summing-boxJeg har prøvet at vedhæfte et billede af min boks, det er samme diagram som artiklen bare kun den ene side og 4 ind men med 100 ohm i både indgang og shunt. Men det er ikke helt lykkedes... Håber nogen kan kaste lys alligevel da i har diagrammet.