Okay, nu sker der ting og sager
Fjernede først diodebroen, som jo var eneste ændring i forhold til Odense modellen, og så kom der liv i meteret, som jeg ikke ku' forstå hele tiden har været fuldstændig passivt.

Har sandsynligvis lavet den spejlvendt, men undværer den i hvert fald i denne omgang.
Gik så minutiøst til værks med gennemgang af mit arbejde, og flovt :oops: må jeg indrømme, at jeg havde byttet rundt på ledningerne 2 og 3 fra inputmetret til pcb. De blev byttet om, og så var der hul igennem :mrgreen: YEARH...........
Der er så stadig en let støj, lidt "knitre" agtig, som jeg til gengæld
næsten kan fjerne, når jeg skruer på bias.
Så....... nu er jeg altså dér, hvor jeg skal ha' justeret de 4 potmetre, og der er jeg jo, igen, på herrens mark. :?
Jeg tænker :idea: at hooke maskinen op, så der kører en 1 Khz. sinustone ud fra Pc'en med præcis 0 Db. ind i G1176, og så retur på en anden kanal, hvorfra jeg så kan aflæse Db.
Men er der en venlig sjæl, der vil forklare hvad skal jeg gå efter, på de forskellige pot's?? Eller kan henvise til en tråd, der simpelthen så mange, og meget lange tråde på Group DIY, at jeg ikke kan finde rundt.
Kyshånd er naturligvis stadig udstrakt
Men yes...... der hul igennem og lys i lampen

@Søren: Ringkernen er fra RS, varenummeret står noteret, hvis du kigger i tråden "Indkøbssedler."
Frontpanelet er mere eller mindre i standard mål, det eneste du BØR tjekke, er målene mellem de 4 skruehuller du skal montere den på kassen med.