Ville der ske noget ved at jeg loddede forbindelse til meter fra begge maskiner til samme meterswitch?
Det står ikke helt klart hvad du vil her? Kan du beskrive nærmere?
Og vi kan ikke trække en lampe i stil med den vi bruger til G9eren i sådan en 1176er? - vel?
Der skulle være strøm nok - men spændingen er jo for høj. Du kunne prøve at beregne en fald-modstand, der kunne ende med at give dig 12V ved 50mA (eller hvad den nu er, den pære?), fra een af 25-volt-viklingerne på powertrafoen (altså fra 0 til een af viklingerne, der har du 25Vac)
Et alternativ kunne være at finde en 30-40V pære med den samme sokkel som bruges i pågældende lampe..
til sidst - to 12V-sifamlys+en sådan pære, alle i serie, ku' da måske virke, hvis man regner efter..
Jakob E.
Jeg mener, om een bypass/VU/GR mode switch, kan agere som switch for to maskiner på een gang. Det sparer en switch på fronten, hvor der i forvejen er lidt trangt. - Hvis det er besværligt eller umuligt laver jeg bare plads til to, men så vil jeg i stedet høre, om der ikke findes noget mindre end de lorlins vi plejer at bruge til formålet?
Og det med lyset løser jeg nok med en modstand. Indtil videre tror jeg jeg holder hullet til 5mm, så kan jeg bore op til den løsning, jeg ender med, når jeg sidder med det foran mig.
Og så helt dernede hvor jeg kan være med.
Jeg vil gerne ned på 12V fra 24V/500 Milliampere fra min strømkilde. (Jeg har ikke købt nogen endnu, så fra indkøbsseddel)
POWER SUPPLY TRANSFORMER 2X24V/500mA
Modstanden skal altså være.
12/0.5 = 24k - eller er det lykkedes for mig at misforstå ohms lov?
Gustav