"Problemet" er jo at du i 1176 har en fast spænding stående på meteret som så reduceres i takt med gainreduktionen. Et LED meter er nok mere velegnet som enten level-meter eller rent gain reduction meter som netop i GSSL'en. Men var det ikke også netop level du ville bruge det til? Du kan jo ikke se gainreduction på hverken input eller output så dét du leder efter er jo hverken den ene eller anden type reduction meter, men snarere et rent VU meter. Et eller andet halløj skal der vel laves for at du kan tappe strøm/spænding fra input og output uden at påvirke compens arbejde eller lyden hvis du får rodet ved impedansen, men dét aner jeg intet om hvordan man gør.
Og endelig så kunne du måske lige genoverveje om det egentlig er så nødvendigt med de ting. Det rager jo ikke mig, men prøv at spørge hvem som helst der ejer en 1176'er om de i praksis nogensinde har manglet metre dér... :wink: Ærlig talt så tror jeg bare du ender med besværet med at få dem indarbejdet i kredsløbet og så bare nogle blikende LEDs som ikke fortæller dig andet end noget du egentlig godt vidste i forvejen eller godt kan høre. :wink:
Vedr. input trafoen så synes jeg det er en supergod ide at eksperimentere med og uden trafo så man lærer hvad trafoen gør, men har du først hørt trafoen i inputtet så tror jeg ikke du vil undvære den. Jeg havde én af hver maskine, men jeg brugte aldrig den uden input trafo så der røg lige en i den også og nu bliver den brugt lige så meget som den anden. "Hi, I'm Torben. I'm a trafoholic!" :cheers: