Jo, men jeg er ikke sikker på hvor du kan få det når du ikke har et CVR nummer.
Det er et Anders Electronics SU6 jeg har siddende købt hos RS, men af en eller anden årsag kan jeg ikke se det hos RS nu.
Og er det til en 1U version? SU6 meteret er faktisk lidt for stort, så jeg har måttet skære lidt ud af bundpladen og toppladen sidder heller ikke helt plant. Meteret passer selvfølgelig bag frontpladen, men kassen er jo endnu mindre. Jeg har det selv helt fint med at volde kassen lidt, når det nu var et pilotprojekt, men fremover vil jeg nu gerne have det hele til at passe. Så jeg vil anbefale et andet meter hvis du ikke vil skære i kassen som jeg har gjort. Det vi ved nu er at et alternativt meter også kan fungere ganske fint. Nu skal vi bare have hittet et som passer rigtig godt i størrelsen også. Jeg har kigget på et par stykker:
2U version:
Varenr. 348-8374 hos RS koster 84,50. Det har næsten samme specs som det SU6 jeg har og vil givetvis fungere lige så godt. Det er dog ikke lige så stort som Sifam meteret. Hullet i frontpladen skal være 50x28 hvor det store Sifam meter f.eks. er 80mm bredt.
Varenr. 348-8396 koster 115,- og er til gengæld næsten lige så stort som Sifam meteret. Men det har lidt andre specs. Måske Jakob kan komme med en ide til hvordan man kan justere sig frem til en kompensation for at det er et 500uA meter i stedet for de 200-250uA han nævnte passer ind i kredsløbet som det er nu. Jeg er ikke sikker på om man kan justere sig frem ved hjælp af trimpotmetrene i maskinen, men der er jo en vis margen dér også.
Så er der disse:

Som er 200uA metre, men tilgengæld kun 250 Ohm. Måske man så skal have en anden værdi end 3,6K Ohm siddende på printet, eller noget.
De har så et lidt andet design men det mindste vil kunne sidde meget fint bag frontpladen OG passe med kassens mål også!
Jeg er lidt busy i dag, men jeg er med på at vi prøver at jagte et meter som vil passe perfekt til en 1U kasse.
Men er det overhovedet en 1U kasse du bruger? Hvis det er en 2U, så ville jeg ikke tøve med at forsøge med det Anders Electronics som passer i størrelsen. Det skal nok komme til at spille. Der skal bare lige kompenseres for det større krævede spændingsfald over det.