Hmmm...for det første er det jo ikke helt vildt smart at lave et projekt med ét print og søge svarene i dokumentationen for et andet print. MEN nu er de jo ret nært beslægtede så jeg forstår dig godt.

1. C28 må stå på en stykliste hvor værdien er noteret. Dér må du kunne se hvad der skal i.
Men hvis det svarer til hvad der er en 0.1 et-eller-andet på G1176 printet så må du kigge i dokumentationen for G1176'eren og på noterne for printet se hvad der står om hvad det betyder når der bare står "0.1".

Det lyder meget rigtigt ang. den WIMA kondensator.
2. Som ovenstående, men passer benafstanden ikke og det ER den rigtige værdi så er der ikke andet for end at bukke benene så de passer eller købe nye stumper som passer til benafstanden.
3. Nej, men det er vist typisk sådan at poly'erne ikke rigtig findes/er svære at finde under en vis værdi. Når du kommer ned under 1 nanofarad så er det nok en keramisk.
4. Du leder efter en 10V zenerdiode.
5. Ved det ikke præcist men inden for 1 volt cirka vil jeg tro ellers ville jeg med cirka de rigtige værdier prøve at lytte på om den lød som den skulle. jeg tror også at hvis der skulle være fejl som havde indvirkning på de spændinger så ville spændingerne være meget mere off en hvad du tænker på som cirka-værdier. Men det ER altså bare mit gæt!!
6. Nok ikke uden at kende selve den specifikke serie af kondensatorer. Jo, måske med et meter der kan måle kapacitans præcist nok, men ingen af mine metre siger noget der bare minder om noget jeg kan bruge til at identificere små kondensatorer hvis værdierne ligger tæt...
Du kan prøve at lede lidt efter billeder herude eller på mnats' website.