Har lige samlet en 1176'er og skulle så igang med at teste den her til aften.
Først målte jeg -10v og 30v punkterne og fik henholdsvis -9,6v og 33,6v hvilket vel stemmer meget godt ?
Når, men der kom en lille smule røg og en fæl lugt ( som jeg selvfølgeligt først registrerede senere pga. en slem forkølelse ) men ja, valgte sgu at smide noget lyd igennem den alligevel.
Attack og release virker dog i den forstand at jeg kan registrere en ændring i meteret. altså attack+ gør reaktionen langsommere og release+ får den til at falde langsommere igen, synes bare ikke jeg kan høre den store forskel i lyden..
Den lyder sådan set fint, rent og uden nævneværdig distortion og med en seriøs omgang gainoverskud, men, den nivellere desværre ikke rigtigt det store. Kan det være Fetten jeg har brændt af i starten ?
Og vil lyden så alligevel passere ??
Og hvordan afsender jeg et 50mv, 1khz signal vha. test oscilloscopet fra logic f.esk ? den viser kun i VU .
Hvis mine målinger er korrekte så er det bare at smide et signal ud fra logic og måle fra stel til hot på maskinens input xlr..
Og hvordan måler jeg så på input/output i maskinen ? Mellem hot og cold på xlr stikkene ?
Igen, hvis min fremgangsmåde er korrrekt, så måles det mellem stel og hot på xlr ind ?