Nu har jeg gået tjekket alle komponenter om de sidder og vender rigtig, og det burde de gøre. Da jeg tjekkede min wiring må jeg med skamme indrømme at jeg har lavet to fejl:
1. Jeg havde loddet mine ledninger på inputpotmetret forkert på. Skærm sad rigtigt, men de to ydre (cw og ccw) sad forkert. Dette er rettet nu.
2. Der er to huller til pad 18 - jeg bruger mnats rev. J print. Jeg var kommet til at stikke ledningen i det hul, som ikke havde forbindelse til det øverste ben på biasmodstanden. Flot!!!

Nå men denne fejl er også rettet nu.
Efter disse rettelser har jeg prøvet at lave biaskalibreringen endnu engang. Desværre er der stadig en fejl som gør, at jeg ikke kan gennemføre denne kalibrering. Her er hvad jeg gør:
1. Indstiller kompressoren som jeg skal (input = ccw, output = cw, attack = ccw, release = cw, ratio = 20 og meterswitch = bypass).
2. Sender en 0 DB sinustone igennem maskinen
3. Drejer input med uret så metret vil ramme 1 DB over 0.
Men der sker ikke en pind med nålen i metret, når jeg drejer på inputtet. Den står helt ude til venstre og rører sig ikke ud af stedet - heller ikke selvom jeg drejer på output og bias.
Derudover overstyrer den stadig

På den ene side, er det super fedt selv at have fundet frem til nogle af fejlene. På den anden side er det ærgeligt at den stadig ikke fungere... Nå, men til en start må jeg jo trække i arbejdshandskerne og prøve at måle rundt på transistorerne om jeg får de rigtige spændinger.
Gode råd modtages med kyshånd