Tak for hintet Jakob

Virkelig dejligt med lidt hjælp...
Jeg har nu målt rundt om de fleste transistorer, og noteret spændingerne ind i et skema (som er vedhæftet). Jeg kan godt se, at Q15 ser ud til at være gået i stykker for jeg måler en spændingsforskel på 21.28 volt mellem basis og emitter

... Men kan jeg nu være sikker på, at det kun er Q 15 der er i stykker. Kunne det ikke også skyldes, at et af de andre komponenter - f.eks. en modstand, også var brændt af. Spørgsmålet er så, hvilke komponenter, jeg burde skifte for at være sikker på, at alle komponenter "har det godt". Burde man skifte samtlige komponenter i "GR Control Amp" kredsløbet, eller burde det være nok med kun at skifte Q 15?
Jeg har dobbelttjekket alle modstande i dette kredsløb ved at aflæse farvekoderne, og de stemmer alle - med undtagelse af en modstand. R67 skal iflg. diagrammet være 38.3 K, men min værdi viser 35.3 K med en tolerance på 10%. Altså sniger jeg jo mig op på ca. 38.8 K. Bør denne skiftes, eller er det ok?
Jakob, dette er måske et dumt spørgsmål, men kan man altid regne med en forskel på 0.6 volt mellem basis og emitter, eller er det blot i dette projekt, at det forholder sig sådan? Grunden til jeg spørger er, at hvis det er en almen gyldig regel, så er det jo er en god huskeregel ved fremtidige projekter (f.eks. G9 eller lign.)...
Har forøvrigt fået smidt knapperne på fronten nu - den ser SÅ cool ud!!!

Og jeg synes også den lyder godt, selvom det lader til, at den ikke arbejder helt rigtigt endnu...