Jeg takker for svarene.. Jeg glæder mig også til at se dem færdige, også de andre projekter jeg har gang i..
Det hele bliver samlet i et tæt rack konsol, så jeg tror ikke der kommer skidt ind i det. Jeg vil gøre hvad jeg kan for at lukke af for dette..
Jeg kender til problematikken ang phantom power og patchbay, men da jeg kun skal bruge det, så tror jeg at jeg kan undgå dette.. Jeg har overvejet at få lavet nogle kapper til jackstikne og samlingerne, så dette ikke kan ske på udvalgte kabler.. Jeg har bare ikke tænkt den helt igennem endnu.. Men det kunne være en sjov opgave, og min bror kan lave nogle "hætter" til dette.. Men men men... Tid ik...
Indstråling kan blive et problem, men det må jeg fikse hvis det sker.. Tilgengæld kan de komme af med varmen :lol: Jeg skal dog ha lavet noget afstivning af kasserne, udover frontene.. Så det kan jo blive låg eller bagsider..
Og med hensyn til kablingen, så ved jeg ikke meget om, hvordan det skal gøres.. Jeg er faktisk helt på bar bund.. Så det bliver en sjov opgave.. Der skal nok læses lidt diagrammer ovs.. Jeg ved dog, at jeg vil kører direkte fra patchbay'en til molex stikkene på printene med Mogami kabel..
Black Dog: Kan du hjælpe lidt med den kabling, hvis jeg spørger pænt..? :roll: