Så har jeg fået kablet den første del...
Cool - tjek lige at forsyningen laver de rigtige spændinger(+/-18V og 48V), inden du forbinder resten.
+18 og -18V skal vel bare ud til deres respektive pladser på main print og line ballanceren? Med den samlet jord?
Jeps, du forbinder bare +/-18V og 0V fra PSU printet til de andre print.
..jeg forstår ikke hvad du mener med samlet jord..
På preamp printet er der også tilslutninger for +/-15V til TL052'eren.
Ifølge databladet ka' TL052 godt nok holde til (max)18V, men siden der er lavet en seperat tilgang på printet - mærket +/-15V - er det nok bedst at holde sig til lidt under..
Du har for længst overhalet mig inden om, så jeg har ikke selv gjort mig nogle erfaringer med det, men her er et par idéer til, hvordan det kunne gøres:
Du kunne lave en ekstra PSU med 15V regulatorer(LM7815 og LM7915), som du føder fra den samme ringkerne som din 18V forsyning, men det er måske lidt omstændigt(?).
Du kunne også montere et par dioder i serie fra +18V til +15V og -18V til -15V på preamp-printet.
En 1N400x laver et spændingsfald på 0.6V, så med to i serie, vil du holde dig 1.2V under de 18V..
Alternativt ka' du skifte dine 18V regulatorer til 15V og forsyne hele herligheden med +/-15V, hvilket er den løsning jeg selv går efter..
De 48V skal op til Gobetween kittet, men hvor skal 0 (nullen) hen?

0V på Go Between printet kommer fra dit mikrofon-signal, så du skal kun forbinde 48V fra strømforsyningen.