Hmm, ok - det kan godt være at jeg skal tænke det lidt anderledes med det lys. Jeg behøver egentlig heller ikke at bruge 24v-udtaget. Jeg kunne vel i virkeligheden måske godt trække fra de 6,3v til glødespændingen. Ville det være en ide at tilslutte hver LED separat (det må vel så blive parallelt) med hver sin modstand? I så fald skal det ifølge udregneren være en 220ohms modstand.
Nu fandt jeg i øvrigt ud af hvorfor den ene kanal var død - der var en stor fed loddeklat inde under rørsoklen

Heldigvis gjorde den ikke andet end at forbinde alt input til jord. Efter jeg fik fikset den faldt mine spændinger også bedre på plads. Der er ca. 230v på den ene kanal og ca.245v på den anden. Jeg har ingen anelse om hvorfor der er forskel, men mon ikke det er godt nok...
Jeg har dog stadig lidt problemer med high-delen af filteret. På min high-boost går den fra ca. 1kHz til ca.18kHz (når jeg ser på meteret og lytter) på indstillingerne (på fronten) 1 til 5 kHz. På indstillingen 8kHz hopper den så ned igen til ca.1kHz (klingende) og bevæger sig trinvist opad på de følgende indstillinger.
Hi-cut'en ændrer sig kun en lille smule imellem 4kHz og 8kHz og har så ingen ændring på de resterende indstillinger. Det er fuldstændig samme reaktion på de to kanaler.
Jeg synes at jeg har gået kablingen ret grundigt efter og har ikke kunnet finde noget... Er der andet jeg bør se efter?
En anden ting, der undrer mig. Det giver lidt lyd når jeg banker på kassen og især hvis jeg banker let på rørene. Er det normalt?