1000 tak for tillykerne - det var virkelig fantastisk at fyre op for den første gang

Selvom jeg regner med at lave en tråd senere med billeder og takketale og det hele, så vil jeg gerne allerede nu sige tak til Jakob, Lars, René og Torben for uvuderlig hjælp til projektet!
Nu har jeg fået samlet nummer to også og har et par spørgsmål.
1. Jeg oplever på begge mikrofoner at nyre- og 8-talskarakteristikken opfører sig som forventet, men at omnien ikke er helt omni - de tager ikke helt så meget med i siderne. Det er ikke helt så udfaset som ved 8-talskarakteristik, men der er alligevel markant forskel imellem at stå foran/bagved ift. fra en af siderne. Er der nogen nærliggende forklaring på det?
2. Jeg har lidt bøvl med PSU'en når jeg skal have begge mikrofoner i gang. Jeg rammer rigtig fint på ca. 155V med kun en mikrofon sat til, men ender helt nede på ca. 110V med begge på. Jeg har godt nok ikke lige haft mulighed for at høre om de siger noget, men jeg går ud fra at det trods alt er for lavt. Jeg bruger en 9V og en 12V (bagvendt) trafo. Ville det give mening at prøve den løsning med at halvere 10K-modstanden imellem de to store lytter til 5K eller er vi ude i at jeg simpelthen bør satse på separate trafoer eller et sæt med mere guf i?
Jeg tænker at jeg gerne vil satse på kun at have et sæt trafoer til begge PSU'er fordi at jeg forestiller mig at det er vigtigt at mikrofonerne får samme spænding hvis de skal ende med at kunne bruges som stereosæt. Men er det overhovedet afgørende? Eller er det mere rørets glødespænding jeg skal tænke på her?