Hehe..ikke helt død.....nu har jeg jo savlet længe nok over dine lirede G7'ere og måtte gøre noget ved det

Glødespændning fixet (næsten)
En lille kortslutning ved 5Kpottet, halverede værdien så man ikke kunne trimme spændingen helt op.
Regulatoren bliver stadig monster varm, men det er måske naturligt nok siden indgangsspændingen er højere og glødespændingen er lavere end i det originale G7 design?
Er svaret i så fald bare mere køling?....(spænde den fast på selve kassen) Eller er der en mere elegant løsning?
Jeg tog chancen og satte kapslen på i går for at høre om jeg kunne få noget der mindede om lyd igennem.
Så nemt gik det desværre ikke......ca. 5-10 sek efter power on, var alt jeg kunne høre noget meget højt brum fra XLR3 udgangen. Huset var ikke monteret, så elektronik og kapsel var selvfølgelig uskærmet, men burde jeg ikke kunne høre bare et eller andet fra kapslen?
brummet forsvinder kortvarigt (under 1 sek) hver gang jeg skifter karekteristik på strømforsyningen.
Jeg målte på kapselspændningen for at se om alt var i orden, men kunne nærmest ikke måle nogen spænding. Burde der f.eks ikke være (80) 60V mellem midten og GND?
Polariserings spændingen måler helt fint på pin 5 oppe i mikrofonen.