Jeg kannibaliserede min AKG SolidTube for vel nok et par år siden efterhånden...måske mere... NÅ, men i den mellemliggende tid har jeg forsøgt at få fat i Tim Campbell for at købe en CT12 kapsel af ham, men uden svar overhovedet nogensinde. Jeg er klar over at han leverer til OEM-kunder og at de formentlig aftager alt hvad han kan nå at lave. Det er selvfølgelig superfedt for ham, men knap så fedt for os andre. Lidt surt når man sidder med pengene lige klar til at sende til ham.
Så Tim Campbell, hvis du skulle falde over denne post en eller anden dag:
Kunne det være en ide med lidt info på websitet om at du ikke leverer til privatkunder mere?
Det er superfrustrerende at vide dine er de fedeste kapsler i verden, men at selvom der bliver lavet et større antal af dem og de angiveligt skulle være til at købe for private så har man en snebolds chance i helvede for at få fat i en selv med direkte mailadresser til dig.
Som sagt er det fuldt forståeligt at du gør hvad du kan for at følge med efterspørgslen og at OEM kunder skal ekspederes først, men herude fra føler man sig viftet om næsen med noget og så sætter man næsen op efter det.
Al mulig power til dig for din snilde og superfedt at du har gang i biksen, men... Well, you get the picture...!

Jeg har så kigget på Pelusos CEK-12 og selvom den jo er lidt billigere en CT12 så kan jeg bare ikke få mig selv til at købe hans når den jo faktisk vil blive en smule dyrere en Tims efter fragt osv. Skal jeg betale lidt mere og få noget knap så godt? Nej, det gør jeg bare ikke.
Så er jeg faldet over Microphone-parts.com som har både kapsler, stumper og hele modificeringskits til eksisterende mics. Deres RK-12 har fået ret pæne ord med på vejen og så koster den kun 750,- inkl. fragt. Da de har lager i England også bliver den sendt dér fra så der ryger ikke alt muligt oveni.
De penge vil jeg godt lægge i en "erstatningskapsel" og så håbe på at jeg en dag kan få fingrene i en af Tim Campbells små mirakler og skifte den ud med.
Og derefter kan den jo så gå videre til en anden mic. NÅ, men den er bestilt og ankommer formentlig i morgen. Jeg skal i gang med en albumproduktion de næste par måneder og så kunne det jo være cool lige at have en G7 klar til at lave leadvokaler med.