Så fik jeg testet min strømfosyning og det gik ikke helt som håbet. Jeg købte disse to trafoer:
Trafo 1: 9v/5VA
Trafo 2 15v/2,8VA
Jeg startede med at teste dem begge med 220v og allerede her kunne jeg se at de ikke helt levede op til specs. Trafo 1 producerede 13v og trafo 2 producerede 25v - dvs. begge to en del mere end forventet.
Da jeg hookede dem op med de 13v fra trafo 1 ind i den sekundære vikling på trafo 2 fik jeg 110v på den primære vikling på trafo 2. Da jeg satte trafoerne til
PSU-printet (uden tilslutninger til andet) fik jeg helt perfekt de der ca. 6v (som kan justeres med trimmepotten) på glødespændingen, men som anet fik jeg langt fra de 160v, men kun 130v. Jeg forsøgte som
ham her har gjort at sætte en ekstra 10k i parallel med den 10k der allerede sad imellem de to styre lytter, men det gav overraskende nok overhovedet ikke nogen stigning i spændingen

(jeg loddede den på på undersiden af printet, men det gør vel ingen forskel?)
Så konklusionen må nok være at trafoerne bare ikke passer godt nok (eller i hvert fald ikke trafo 2). Jeg tænkte på om jeg egentlig ikke burde prøve at få dem byttet eller pengene tilbage - er 13v fra en 9v-trafo og 25v fra en 15v-trafo ikke lige i overkanten af fejlmarginen??