Så er det hermed blevet fastlagt at arrangementet afholdes i weekend omkring d. 6, 7 og 8 november. Desværre er vi ikke så mange tilmeldte som vi havde håbet på - derfor bliver prisen højest sandsynlig dyrere. Det første jeg meldte ud var ca. 3000 kr, men efter at have talt med David er vi blevet enige at hæve prisen til 3500 kr. Forhåbentlig bliver det ikke så dyrt, men hellere være på sikre side frem for at skulle hæve beløbet løbende. Grunden til den formodede prisændring skyldes at vi nok ikke kan få noget mængderabat, men vi skal selvfølgelig nok gøre vores bedste og prøve at holde udgifterne på et minimum.
Hvis folk kan nå at overføre pengene inden fredag ville det være fedt - så kan vi nemlig begynde at bestille varene. Men senest mandag d. 28 september skal pengene være overført.
De tilmeldte er:
Niklas - betalt
Jens Sejersen
Rigpa
Ajes - betalt
Gianni
Megl - betalt
Jacobz - betalt
Andreas - betalt
... Hvis folk mener at prisen bliver for dyr er folk selvfølgelig frie til at bakke ud, men så snart vi har modtaget jeres indbetalinger er tilmeldningen bindende. Og hvis I er rigtig søde informerer I også lige mig eller David om at I ønsker at bakke ud. Men håber folk er klar - jeg er i hvert fald!!! Weee

Ønsker andre folk at deltage kan de stadig nå at melde sig til - I skriver bare i denne tråd at I gerne vil med og overfører herefter 3500 kr. til nedenstående kontonummer inden mandag d. 28 september
Reg. 9281
Kontonummer: 3090493603
PS: Husk lige at skrive navn på indbetalingerne, så krydser jeg jeres betaling af

Jens