Author Topic: GSSL for nybegyndere?  (Read 93467 times)

Offline Jens Sejersen

• Moderator
  • nanoposter
  • working hard or hardly working?...
Re: GSSL for nybegyndere?
« Reply #60 on: March 31, 2009, 12:07:55 PM »
Super fedt!!! Jeg har selv gået og kigget på nettet efter alle komponenterne til at bygge en GSSL. Glæder mig meget til at komme igang og derfor ville det være spændende at bygge sammen andre.  ;D

Hvis det bliver i August vil jeg meget gerne være med, men arbejder desværre den sidste weekend i Juni. Men selv hvis det bliver i Juni vil jeg da følge med i denne tråd og se om man evt. kunne lære af de erfaringer i evt. har gjort jer. Tror også vi kan skaffe et par deltagere ind fra lydmaskinen.dk - nogle derindefra har allerede vis interesse... Hvis vi lægger os fast på en weekend og får lavet en tilmeldningstråd skal jeg nok kontakte de folk fra lydmaskinen som har vist interesse.
Jeg tror sagtens vi kan finde nok deltagere ;)

Offline Jens Sejersen

• Moderator
  • nanoposter
« Reply #61 on: April 07, 2009, 02:35:14 PM »
Hva så... skulle vi aldrig bygge den GSSL?  ;) Tråden er gået lidt i stå. Skulle vi prøve at finde en dato?
Rigpa du snakkede om at du havde et sted i Århus vi evt. kunne være? Kan vi stadig det?

Offline Rigpa

• nanoposter
    • www.MicroSonic.dk
« Reply #62 on: April 07, 2009, 04:04:51 PM »
Det kan vi  :)

Skal vi prøve en af week enderne i august. Jeg checker i løbet af påsken om vi kan booke lokaler d. 15-16-17 eller d. 21-22-23 eller d. 28-29-30. Hvis der er interesserede kunne de jo lige smide en post med en tilkendegivelse.

Offline Skrald

• picoposter
« Reply #63 on: April 08, 2009, 02:35:22 AM »
Hey, jeg er klart på.
Megafedt hvis det kunne lade sig gøre Rigpa!

Offline Jens Sejersen

• Moderator
  • nanoposter
« Reply #64 on: April 08, 2009, 12:40:06 PM »
Jeg er også klar, og kan alle weekender i August. Yehaa :)

Offline Jens Sejersen

• Moderator
  • nanoposter
« Reply #65 on: April 21, 2009, 09:56:34 PM »
Hva så...?  ;)

Skal vi finde en weekend i August? Håber ikke jeg lyder alt for desperat, men vi skal jo også nå at bestille tingene hjem ;D

Venlig hilsen Jens Sejersen

Offline Uncite

• Global Moderator
  • mikroposter
  • Tinman
    • Daytrippermusic
« Reply #66 on: April 22, 2009, 10:17:14 AM »
Ja, det er en god ide at være i rigtig god tid med at bestille dele!  :)
2x G-SSL, 1 G-Eqp1A og 1 dual LA-4 +en G1176 der "bare" lige skal samles :c)

Offline Rigpa

• nanoposter
    • www.MicroSonic.dk
« Reply #67 on: April 24, 2009, 10:08:18 PM »
D. 14-15-16 og 21-22-23 august er nu reserveret i fælleshuset.... MEN vi skal være mange fler'  :)

Offline Jens Sejersen

• Moderator
  • nanoposter
« Reply #68 on: April 24, 2009, 10:20:30 PM »
Superfedt!!!  ;D
Lad os få lavet en tilmeldningstråd. Når den først er lavet, kan jeg godt prøve at se om jeg kan lokke et par stykker fra lydmaskinen.dk med... Så snart vi er nok tilmeldte kan vi lave en bindende tilmeldningstråd osv - what say u?
Eftersom vi nu har en dato prøver jeg at kontakte Torben får at høre om vi kan få lavet en tilmeldningstråd

Jens Sejersen

Offline Gearliderlig

• picoposter
« Reply #69 on: April 28, 2009, 11:54:31 AM »
jeg er også klar i august, jeg er newbie, men vil da gerne lave 2 stks alligevel, hvis jeg kan nå det :-)

Offline Jens Sejersen

• Moderator
  • nanoposter
« Reply #70 on: April 28, 2009, 09:42:01 PM »
Vi bestiller kun hjem til at folk kan bygge et sæt - desværre. Tror faktisk også det er fysisk umuligt at nå at bygge to på en weekend (skal her skynde mig at sige at jeg selv er newbie så er delvis inhabil ;)). Hvis vi allesammen er newbies kommer det jo selvsagt til at tage længere tid eftersom det bliver efter learning by doing metoden :) Men fedt at du er klar - det bliver skide hyggeligt

Offline Gearliderlig

• picoposter
« Reply #71 on: April 28, 2009, 09:44:14 PM »
ok cool nok jeg bygger bare et så, det bliver mega fedt, jeg er klar :-)....hvertfald ivrig :-)

Offline Rigpa

• nanoposter
    • www.MicroSonic.dk
« Reply #72 on: April 29, 2009, 11:28:04 AM »
Der er ca. 3 ½ måned til arrangementet skal afholdes hvis der er tilmeldte nok. Vi skal gerne over 10 interesserede. Da sommerferinen kommer imellem anslår jeg at der skal bruges ca. 2 måneder til at få stumperne hjem. Det er forhåbentlig lidt i overkanten but better safe than sorry. Derfor vil der nok blive en deadline i perioden 1-14 juni. Ved deadline smider jeg et kontonummer rundt og da folk jo er forberedte bliver der kun få dage til at indbetale :) Derefter køber jeg stumper hjem. Og hvis der ikke er nok tilmeldte inden da må vi jo lige revurdere planen.

Frontpanel jobbet kan evt. udliciteres til en af jer så bliver mit job en smule mindre med de øvrige materialer.
« Last Edit: May 07, 2009, 11:19:15 AM by Rigpa »

Offline dalecooper

• picoposter
« Reply #73 on: May 01, 2009, 02:24:53 PM »
Jeg er på og jeg har også lidt erfaring...

Offline Jens Sejersen

• Moderator
  • nanoposter
« Reply #74 on: May 01, 2009, 08:50:43 PM »
Jeg er også på... Skulle vi måske lave en bindende tilmeldning? Hvad gør vi med indkøb? Sørger folk selv for at købe delene eller køber vi samlet? I så fald skulle vi måske lave en konto hvor folk kan overføre penge til... Er første gang jeg prøver det her, så aner ikke rigtig hvordan det foregår.  :)