Hejsa.
Er meldt på til begge weekender, og glæder mig helt vildt 
Er der nogen praktiske oplysninger, eller er det for tidligt?
Hvor er det, hvad skal man have med? (loddekolbe osv) priser, hvor skal det betales?
Eller andet praktisk man kan hjælpe med?
Det kan godt være der ikke er helt styr på det. men bare lige for at høre.
MVH Anders Laursen
Hej Anders. Fedt at du er klar

Mht. dato er der vist en ny en under opsejling. Når vi har den dato begynder vi nok snart at bestille kits hjem. Jeg tror det bliver noget med at vi laver et overslag på prisen som folk så overfører til en konto. Når folk har betalt bestilles varene. Udover prisen for selve maskinen (kasse, komponenter, frontpanel og knapper) skal der også betales til f.eks. porto, leje af lokaler og vi bliver sikkert også både sultne og tørstige
Tror at der laves en samlet pris for at deltage i weekenden som inkl. selve maskinen+porto+leje af lokaler. Mad og drikkevarer tror jeg vi finder ud af når vi når til weekenden.
Mht. loddekobler osv regner jeg med at folk selv tager med. Jeg har desværre kun en, men det kan jo være at folk der har to vil låne en ud??? - omvendt vil jeg mene at man altid kan bruge en loddekolbe og så dyr er den heller ikke