ARGH!! 180$ og 63$ i shipping??
NÅ, men den spiller så ikke helt som håbet, så nu skal der fejlsøges.
Jeg bruger den gamle powerswitch som sad i kassen jeg bruger og den giver jo et smæld når den vippes så jeg er ikke helt sikker på om det lille knald jeg hørte da jeg tændte maskinen var en komponent der stod af eller om det bare var smældet fra kontakten. Anyways, jeg må starte et sted.
Der er vist noget med at når tingene ikke er rigtigt belastede så er de målte spændinger heller ikke altid helt korrekte, så hvis der er noget der er stået af så kan jeg måske ikke automatisk regne med at der er noget galt alle steder hvor jeg ikke har de helt rigtige målinger, men nogle hints er der da at finde:
Der midt på printet hvor 15VAC og 220VAC kommer ind i klemrækkerne fra trafoerne har jeg 9,75V og 140V men ovre på siden ved PSU'en hvor der skal komme 15VAC ind har jeg 16V på den ene side men 0V(??) på siden der vender ned mod output-audiotrafoerne. Hvordan lader dét sig gøre når jeg har 140 V på den anden side af trafo nr. 2?
På de store lytter har jeg 247V på den side af klemrækken der vender over mod inputtene men 345V på den side der vender over mod PSU'en.
Er der nogen forslag til hvor jeg kan måle og komme med nogle tal der kan hjælpe mig?
Der hvor der står HT på printet har jeg også de 247V.