Kan det passe, at der line in signal på mic og phantom, hvis det vælges som input?
Jeg ved ikke om jeg læser dig korrekt...men det er jo samme input du bruger, så ja...du vælger Line, Mic eller Phantom alt efter hvilket signal du sender ind og alt efter om der er behov for phantom power eller ej.
"To" skal til TIP på jack, når den bliver afbrudt?
Igen er jeg ikke sikker på at jeg læser dig rigtigt...
Jeg var lidt træt da jeg skrev igår, og det var nok lidt uforståeligt.. Jeg testede udstyr fra kl 10 til 3 om natten.. Men det er jo hygge

Det jeg mente er, at når jeg kører et line in signal ind i G9'eren eks. fra en guitar via jack. Så har jeg det line in signal selvom jeg sætter input til phantom eller mic..
"To" skal til TIP på jack'et og når der ikke er et stik i jacket løber signalet videre. Når jacket sættes i så skal signalet afbrydes og signalet fra Jack'et sendes videre i stedet.
Du kan teste det let hvis du er i tvivl om hvad der er hvad fysisk på jackstikket. Bare sæt en mic i og tjek at der er hul igennem. Sæt så et jackkabel i og konstatér at mic'en nu er tavs og at der kommer en snerrende lyd når du rører tippen i den anden ende af jackkablet. Hvis det er sådan så har du forbundet det rigtigt.
Det er forbundet korrekt, og jeg har også fint line in signal ind.. Så fejlen ligger ikke der.
Jeg kan ikke gaine nok pga. oscillering, så jeg må igang med det lille indgreb mod dette. Derudover har jeg forlænget to af lorlin switchene (korrekt), men jeg har lidt på fornemmeren at dette giver mere støj og oscillering. Så nu får jeg skåret en ny front til dette. Nogen gange er de besværlige løsninger ikke lette at erkende, men det gør forskellen..