Jo altså, hvor skal jeg nu begynde...
Jeg har fået hul igennem med en bas, men den er ret svag i signalet - nu med sus og lidt brum...og ja jeg har selv lavet ledningerne mellem contorl og mainboard. Vil mene at de er vendt 100% rigtigt, men vil for en sikkerhedsskyld prøve at vende dem 180 for at se om det gør en forskel.
Hele misæren omkring hvad der skal groundes og på hilken måde er der flere der snakker om, og jeg nåede i min gennemgang nr. 5 af tråden kun til side 24, hvor jeg ind til da, havde fundet et andet billede med forbindelsen mellem XLR-stikkene (noget med et billede af XLR-stikkene og en grøn farve mellem dem). Det tog jeg for gode varer og prøvede af. Det gav mindre brum, men er måske skyld i at signalet er lavt?
Så selv om det virker ganske logisk, forstår jeg måske bare ikke nedenstående citat fordi jeg blander en masser poster sammen

...men hvis det passer med billedet øverst på side 28 kan jeg jo bruge det som udgangspunkt... Så er det 3. model jeg afprøver.
På G9 trækkes audio-gnd (ligesom næsten altid) fra ground på input-stikket.
Jeg jo begyndte med udsagnet fra Jacobs hjemmeside om
- Connect 0V/Gnd to chassis at one - and only one - point: At the input XLR's.
og da det ikke virkede (eller jeg også lavede det forkert), så prøvede jeg noget andet.
Mine indkøbte jack-stik skulle være gode nok (har jeg fået bekræftet fra to andre).