Så virker den !!!

jeg er super glad

Jeg skrev i det internationale forum og der var en fyr der kunne sige ret præcist hvad han troede der var galt. det viste sig at jeg havede sat en 1M modstand i istedet for 1k

og så på begge controlboards dobbelt pinligt

det viste sig også at jeg ikke havde været omhyggelig nok med isolering af regulatoren så der var stel forbindelse der også. alt er nu fikset og jeg har en dejlig maskine. der er stadig noget brum på når man skruer helt op, men jeg tilskriver de to ringkerner det. jeg vil prøve at bygge en aluminiums væg mellem dem og resten.
jeg er sygemeldt lige pt så jeg kan ikke nørde i mange timer i streg og der er også dømt nul alkohol, så jeg fejrede det med et stort glas vand i går

han skrev i øvrigt noget interessant ham fyren på det internationale, nemlig at de sympotmer jeg havde også kunne skyldes et spændingsfald på anden halvdel af inputrøret. så hvis man mistede B+ der, så kunne det være lignende symptomer - rart at vide.
Nu vil jeg rydde op i værkstedet og så starte på næste projekt en Neumann W492 EQ. det var lidt bøvlet at finde de potmetere der skulle til, men jeg fandt dem og nu kører orderen vist

tak for hjælpen alle sammen.
/Anders