Author Topic: Styroflex kondensatorer til G7  (Read 2637 times)

Offline Lasselakken

• mikroposter
Styroflex kondensatorer til G7
« on: April 18, 2007, 07:05:47 PM »
Quote from: "gyraf"
Elektronik-lavpris har 4.7nF styrofleks rørende billigt: http://www.elektronik-lavpris.dk/eshop/showproduct.asp?PRO_ID=96333 - 500stk: kr49,-  :shock:
..hvis der er fysisk plads (jeg ved ikke hvor store de er), ka' 4.7nF nok uproblematisk bruges på både 10n's og 1n's plads i G7...

Ja, sådan et røverkøb skal man jo ikke gå af vejen for, så jeg tilbyder hermed 4,7nF styroflex kondensatorer uden beregning til alle der har tænkt sig at lave G7'ere. Man kan læse ovenstående citat og yderligere G7-diskussion her

Jeg har disse kondensatorer siddende i mine to G7'ere og de spiller upåklageligt - de er lidt vel store, men kan sagtens presses ind hvis man bukker lidt rundt med benene.

Hvis man bor i Århus eller kommer tilfældigt forbi kan man afhente dem hos mig og hvis man ikke har den mulighed tænker jeg at det nemmeste egentlig er hvis man bare sender mig et lille brev med en frankeret svarkuvert - så behøver jeg ikke at gøre andet end at smide ønskede antal kondensatorer i kuverten og smide den i postkassen. Jeg vil tro at 10kr. i porto fint dækker i hvert fald de første 10 stykker og sikkert også flere.

Der skal bruges to stk. pr. mikrofon. PM mig først uanset om du vil komme forbi eller sende en svarkuvert.

Min adresse er:
Lasse Nielsen
Thunøgade 18, 5.tv.
8000 Århus C.

Her er et close-up

Og her et lille stemningsbillede:

Offline marco

• mikroposter
    • http://www.pladeselskabetmarcosound.dk
« Reply #1 on: April 18, 2007, 08:04:56 PM »
super fedt lasse!

jeg kommet til århus snart.. har jo noget jeg skal afleverer hos Lars, så pm'er jeg dig lige og så kan jeg kigge forbi og sige hej med en 6-pack?..

mvh marco
G9 - GEQ1P
På vej - G7, G1176, GSSL, Forsell Optocomp og en G9 med Lundahl trafo!

Offline Lasselakken

• mikroposter
« Reply #2 on: April 18, 2007, 09:12:54 PM »
Det lyder som den perfekte plan!