Author Topic: Brinck sælger ud!  (Read 11312 times)

Offline jakobsvin

  • picoposter
  • Posts: 78
Brinck sælger ud!
« on: January 18, 2008, 07:03:24 PM »
Jeg er blevet ansat i Brinck Elektronik her for et par måneder siden, og da vi er blevet købt op er der med at få tømt kældrene for dimser. Vi ligger bl.a. inde med mere eller mindre alle former for TTL og CMOS kredse, noget der ligner E96 rækken af modstande fra 1/4 - 36W, masser af potmetre, også trådviklede, LED'er, masser af lytter, nok sub-D stik til at du ikke kan sove om natten, relæer af alle typer, switchcraft XLR stik til en meget billig penge osv. osv. osv.

Hjemmesiden, brinck.dk bliver opdateret på mandag med masser af tilbud, men alle de tidligere ugetilbud der er at finde på siden gælder nu igen. Hvis i har interresse i at købe større partier hjem til billige penge, så send en mail til brinckSNABELAbrinckPUNKTUMdk eller send mig en PM, så finder jeg ud af noget.

Jeg må vist hellere for en god ordens skyld sige at jeg har fået lov til at poste denne tråd af Torben :mrgreen:

Offline Luny Tune

  • Administrator
  • Megaposter
  • Posts: 2804
    • http://tunetown.dk
Brinck sælger ud!
« Reply #1 on: January 19, 2008, 03:27:52 AM »
Hov!?! Er de tryknapper man kan finde næsten nederst på siden ikke lige nam nam hvis man vil bygge en G1176 med trykknapper som originalen?

Led efter:

Trykomskifter
Skinne med 4 stk. 4 polet trykomskifterer
Tidligere tilbud : 12,-
NU: 8,-

Knapperne er godt nok hvide, men jeg fik straks lige en ide om at bygge én i "negativ". Altså mage til originalen, men hvid med sort skrift i stedet. :P

Jeg begynder at mangle modstande og polykondensatorer så det ku' være man lige skulle se om der kan gøres et kup! :hyper:
Torben



Er du en stammer får du rabat på en hammer - W8ter

Offline gyraf

  • kiloposter
  • Posts: 1965
    • http://www.gyraf.dk
Brinck sælger ud!
« Reply #2 on: January 19, 2008, 08:11:24 AM »
Hej Torben,

Jeg har tænkt det samme - med de switche er ikke med gensidig reset som man ville have ønsket sig. Men mærkværdigt nok ser det ud til at der er monteret hardware til gennemgående reset - jeg tænker måske det er switche der er forkert monteret fra fabrikken?

Jeg tror at jag gav mine til Lars-den-Sorte-Hund så han kunne prøve om han kunne gennemskue mekanikken.

Men ellers har Brink iøvrigt rigtig mange rigtig gode ting - også på tilbudslisten:

http://www.brinck.dk/ugetilbud.asp

Jakob E.

Offline jakobsvin

  • picoposter
  • Posts: 78
Brinck sælger ud!
« Reply #3 on: January 19, 2008, 10:43:11 AM »
Jeg tror der er gensidig reset på de der trykomskiftere. Jeg tjekker lige på tirsdag:)

Offline crevil

  • nanoposter
  • Posts: 481
Brinck sælger ud!
« Reply #4 on: January 19, 2008, 02:17:13 PM »
Det var et ret godt tip det der :D
Det skal da helt klart lige udnyttes.!
/ Bjørn

Offline jakobsvin

  • picoposter
  • Posts: 78
Brinck sælger ud!
« Reply #5 on: January 22, 2008, 10:31:44 AM »
Trykomskifterne er uden gensidig reset. Der er 13 styks tilbage hvis det alligevel har interresse.

Andre tilbud:
1000 1/4 W modstande: 19 kr
Potmetre (div. lettere ukorante udgaver m. afbryder): 10 stk/5 kr. 25 stk/10 kr. 100 stk/ 25 kr.
Støjspoler: 10 stk./ 10 kr. 25 stk/19 kr 54 stk
Switchcraft XLR stik (han til chasis) 10 kr/stk.
8 pol din stik 1 stk/5 kr 10 stk./30 kr